Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-14, 23:29   #481
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Dette må vel være drømmeleieboeren...

Denne var ugrei, synes jeg. Selv om h*n har en annonse ute på finn synes jeg dette er å henge ut en person.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-01-14, 23:31   #482
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette må vel være drømmeleieboeren...

Den spres som hakka møkk på FB. :/
Selv har jeg ikke delt den, for det lyser ganske lang vei at det er psykriatri i bildet her egentlig. :/ Bare trist å lese strengt tatt.

Og syns FINN burde sensurert litt her.

Gammel 22-01-14, 23:33   #483
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke noen burde lenke til den annonsen hverken her eller der.

Gammel 22-01-14, 23:34   #484
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Og syns FINN burde sensurert litt her.

Og FP.

007 er ikke aktiv  
Gammel 22-01-14, 23:35   #485
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Ugreit. Synes linken bør slettes.

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 22-01-14, 23:45   #486
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Ok, tar den til meg og har slettet linken.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 23-01-14, 00:18   #487
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, tar den til meg og har slettet linken.

Veldig bra. Internjustisen hadde ordnet opp før vi i ledelsen rakk å reagere.

Gammel 23-01-14, 00:30   #488
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff ja ser folk knegger og håner på FB.

Blir mest trist egentlig at folk ikke kan skjønne at denne personen trenger hjelp og burde beskyttes mot seg selv.

Men godt linken er fjernet herifra. Da er det bare å håpe finn sletter og at de vennenne jeg har på FB kan slette delingene.

Gammel 23-01-14, 00:32   #489
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Finn har slettet nå.

Jeg beklager at jeg la den ut her. Tenkte først at dette er en tulleannonse, og at det dermed ikke var så farlig. Men man vet jo aldri om slikt er tull, og helt på sin plass med protester her.

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 23-01-14, 10:30   #490
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Finn har slettet nå.

Jeg beklager at jeg la den ut her. Tenkte først at dette er en tulleannonse, og at det dermed ikke var så farlig. Men man vet jo aldri om slikt er tull, og helt på sin plass med protester her.

Om man gikk inn på FB til personen var det visst veldig tydelig at det ikke var tull. :/

Gammel 23-01-14, 11:23   #491
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg innraporterte faktisk den annonsen til Finn.no. Jeg er glad de har slettet den nå!

Gammel 26-01-14, 20:38   #492
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir stadig fascinert over folk som skal kvitte seg med møbler på nett, og ikke gidder rydde såpass at man kan se objektet. Databord gis bort:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 26-01-14, 20:45   #493
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Gammel 26-01-14, 22:18   #494
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

�� det er ikkje rot, det er påskepynten!! ��

Gammel 27-01-14, 21:36   #495
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

�� det er ikkje rot, det er påskepynten!! ��

....og noe jeg først trodde var brød i en brødkurv, men som viste seg å være en bamse.
Jaja, man får i alle fall tips til oppbevaring i den...eller noe.

Gammel 06-02-14, 23:48   #496
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her måtte jeg bare fnise, sjekk den overdrevne bruken av vidvinkel. Det stakkars skapet ser helt forvrengt ut.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 06-02-14, 23:53   #497
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Gammel 07-02-14, 01:02   #498
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Her måtte jeg bare fnise, sjekk den overdrevne bruken av vidvinkel. Det stakkars skapet ser helt forvrengt ut.

vidvinkel på godt og vondt ja.

Jeg ble først klar over vidvinkelens baksider da mine foreldre solgte huset for noen år siden. Jeg gikk inn på annonsen og holdt på å forgå av latter. Det relativt lille kjøkkenet så gedigent ut, og stuen som heller ikke var så stor, så ut som man kunne be inn et hav av folk, og allikevel ha god plass. Jeg ble alvorlig bekymret for at folk som kom på visning ble skuffet og gikk derfra, for det palasset bildene ga inntrykk av viste seg å være et høyst ordinært middels stort hus.

Carrera er ikke aktiv  
Gammel 07-02-14, 22:55   #499
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sveriges mest pyntede hus er til salgs for 1, 2 mill kr.
Men sjarmerende arkitektur!

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-14, 10:58   #500
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Skal veggen med skapet egentlig vere nitti grader mot den andre veggen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.