|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#721 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVNydelig Apan! |
|
|
|
|
#722 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVNå holder jeg på med hverdagskjolen fra Nøstebarn i et bambus/bomullsgarn.
|
|
|
#723 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVVoldsomt stort bilde da.
|
|
|
#724 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVStrikker ikke akkurat, men etter vennlige påminnelser fra mannen, skal jeg endelig ta meg sammen og sy sammen resten av rutene i dette teppet. Det er over 7 (hvor blir tiden av egentlig?!) år siden jeg heklet rutene og begynte sammensyingen. Tok det frem for noen år siden igjen, men ble kvalm ved synet, haha. NÅ skal det gjøres ferdig. Nå har jeg sagt det til dere. Nå må jeg.
|
|
#725 |
|
I mål
|
Sv: Hva strikker du nå? IVOppglødd av suksessen med Mariustunikaen, skal jeg nå starte på denne genseren til storebror, i blått: |
|
|
|
|
#728 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVShrugs and kisses. I rosa Sandnes alpakka til en 4 år gammel jente. |
|
|
|
|
#729 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVSokker. |
|
|
|
|
#730 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IV |
|
|
|
|
#731 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har lyst til å strikke denne til meg selv. har noe bringebærrød alpakka og silkealpakka som jeg tror kan passe til.
|
|
#733 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVÅ, Fnissa, den var fin! Må legge den i listen min også, datteren min elsker boleroer. |
|
|
|
|
#734 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVKjempekul rollerderbygenser, amylin!
|
|
#735 |
|
|
Sv: Hva strikker du nå? IV
Skikkelig kul!
|
|
#736 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg strikker denne genseren til minstemann. Arthur heter den, mønster fra Ravelry. Oppskriften er som noen sikkert så, på fransk, så jeg får kjørt meg, haha. Og det er flettestrikk for første gang. Har allerede gjort endringer som jeg ikke vet om funker. I mønsteret skal man strikke foran og bak hver for seg, men jeg strikker rundt og rundt. Tror det blir riktig, men det finner jeg vel ut, hoho.
|
|
#737 |
|
Hertuginne
|
Wow, den var skikkelig fin. Hvor har du funnet mønsteret?
|
|
#738 |
|
|
Godt jobba! Det eneste med å strikke rundt og rundt istedenfor to stykker er at den kan blitt videre siden du ikke syr sammen i to sett masker. Men det er ikke så mye det er snakk om.
|
|
#739 |
|
|
Den heter Tuin av Tori Seierstad. http://www.twistcollective.com/2013/...nepage_047.php
|
|
#740 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det gjør ikkenoe, for minstemann drar en del over magen, haha.
![]() |
|
|