Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bruker du setebelte på bussen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bruker du setebelte i buss?
Ja 93 69,40%
Nei 15 11,19%
Av og til (spesifiser gjerne) 25 18,66%
Brokkoli 1 0,75%
Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-14, 14:11   #1
konsulenten
Passiv

Standard

Sv: Bruker du setebelte på bussen?

Jeg bruker ikke belte på bussen og har aldri sett noen andre bruke det heller. Forresten hørte jeg på radioen i dag at folk gir det politisk korrekte svaret, selv i anonyme spørreundersøkelser, til tross for at de mener og handler annerledes i virkeligheten. Derfor tar jeg resultatet av denne spørreundersøkelsen med en klype salt.

Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 14:16   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Om det er der, så bruker jeg det ja. Bybusser har ikke belter.

Opplever ofte belte på bybussene jeg?
Jeg er nok litt sløv innimellom. Iallefall på korte avstander.
Pjokken er VELDIG opptatt av belte da, og passer på både meg og søsteren.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 18:09   #3
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg bruker ikke belte på bussen og har aldri sett noen andre bruke det heller. Forresten hørte jeg på radioen i dag at folk gir det politisk korrekte svaret, selv i anonyme spørreundersøkelser, til tross for at de mener og handler annerledes i virkeligheten. Derfor tar jeg resultatet av denne spørreundersøkelsen med en klype salt.

Da reiser du ikke med min buss, der oplever jeg ofte at folk drar på seg selene, men det er gjerne voksne. Sjeldent jeg ser barn og ungdom ta på seg selene der. De som sitter uten sele drar de på seg når de skjønner at bussen må svinge inn for kontroll på Sandmoen. Har forøvrig aldri opplevd at bussen må stoppe der, blir bare vinket ut igjen.

Jeg er livredd for trafikkulykker så mitt svar samsvarer i alle fall med virkeligheten, ser ikke helt grunnen til å svare noe som er ukorrekt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.