Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når man reiser fra kulden til sol og varme?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-14, 19:42   #21
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man reiser fra kulden til sol og varme?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Fleecejakke. Det kan være kaldt på flyet!

Og varme sokker. Fryser alltid på beina

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:45   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var et planleggings- og listemenneske. Jeg har sluttet. Jeg kom til et punkt hvor jeg ikke gadd mer.

Alle sier at det alltid er kaldt på flyet. Jeg er alltid varm, jeg. Har alltid med noe ekstra i tilfelle det er for kaldt, men jeg er alltid varm.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 19:58   #23
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg var et planleggings- og listemenneske. Jeg har sluttet. Jeg kom til et punkt hvor jeg ikke gadd mer.

Alle sier at det alltid er kaldt på flyet. Jeg er alltid varm, jeg. Har alltid med noe ekstra i tilfelle det er for kaldt, men jeg er alltid varm.

Ja men du har alltid med noe i bakhånda og slik er jeg også. Så helt kurert er du ikke.
Jeg har blitt litt bedre med årene da og gir litt mere skiten. Men tro det eller ei så er jeg faktisk flink til å ta ting på sparket også. Er bare så glad i å planlegge.

Gammel 16-01-14, 21:47   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe. Har bare med en cardigan, som sagt. SOm brukes til jakke på turen.

Jeg viste denne tråden til mannen min, og han lurte på om jeg husket den gangen han gikk rundt ute på Flesland i mange minusgrader og snø i tynn hettejakke, i et kvarter for å lete etter bilen. Jeg husker det ikke. For jeg og ungene stod jo i ankomsthallen og ventet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-14, 21:56   #25
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hehe. Har bare med en cardigan, som sagt. SOm brukes til jakke på turen.

Jeg viste denne tråden til mannen min, og han lurte på om jeg husket den gangen han gikk rundt ute på Flesland i mange minusgrader og snø i tynn hettejakke, i et kvarter for å lete etter bilen. Jeg husker det ikke. For jeg og ungene stod jo i ankomsthallen og ventet.

Hvem husker rett

Gammel 17-01-14, 14:08   #26
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg elsker å planlegge kofferten min - syns det er endel av å se frem til ferien

Var på Tenerife for et par uke siden og fulgte med på Yr langtidvarsel et par dager før og det gav en god pekepinn på koffertinnholdet. Hadde akkurat passe nok plagg med - 3 skjørt med noen topper å variere til - 2 tynne langermede topper/gensere, hvorav den ene ble brukt på flyturen - 2 shorts.

Hadde kun en langbukse som jeg reiste til og fra i og den ble ikke brukt. Hadde et deilig ull/silkeskjerf på flyet og det var gull verdt. Reiste i joggesko og hadde med 1 par ballerina og 1 par espadrillosko.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-14, 14:13   #27
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg elsker å planlegge kofferten min - syns det er endel av å se frem til ferien
.

Ja jeg liker det jeg også, men har som sagt en tendens til å ta med for mye
Takk ellers for tips.

Gammel 17-01-14, 14:33   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde på ungene bukser, joggesko, t-skjorter og hettejakker når vi dro i november. Ytterjakker og luer lå igjen i bilen på flyplassen. Hettejakkene ble også brukt på kveldstid der nede. Selv tror jeg at jeg hadde på bukser og en langermet bluse og det var helt ok.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 23:21   #29
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drar til varmen, for 4 uker, om en mnd.
Planlegger å dra i vanlige klær og ulljakke. Vi har en lang reise foran oss (19 timer).
Har vaskemuligheter underveis da selvsagt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 23:30   #30
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg drar til varmen, for 4 uker, om en mnd.
Planlegger å dra i vanlige klær og ulljakke. Vi har en lang reise foran oss (19 timer).
Har vaskemuligheter underveis da selvsagt.

4 uker i varmen høres herlig ut. God tur og nyt

Gammel 19-01-14, 10:52   #31
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

4 uker i varmen høres herlig ut. God tur og nyt

Ja, det blir deilig.
Men skal jo jobbe da, så ingen ferie, bortsett fra i helgene, da skal vi nyte. Turer både til stillehavskysten og karibiske hav.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.