Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Forslag til nytt servise?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-14, 20:27   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Her er det jeg har kjøpt, Denby Linen. Det er veldig pent på trebordet mitt.

Men da lurer eg på: er et lyd når du lar kniv/gaffel gli over godset? Eg blir heilt gal av slike lydar. Eg hadde eit servise frå Höganäs (?) som likna på det du har, og det var sånn støy i det! Nå har eg kjøpt nokre djupe fat på IKEA, og her og var det ein fryktelig ulyd når gaffelen treff overflaten. Eg blir heilt kokko av slikt.

Men eg håpar at Denby Linen er støyfritt...
Ittala sitt lagar i alle fall ikkje støy da.

Gammel 16-01-14, 23:04   #2
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til nytt servise?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Men da lurer eg på: er et lyd når du lar kniv/gaffel gli over godset? Eg blir heilt gal av slike lydar. Eg hadde eit servise frå Höganäs (?) som likna på det du har, og det var sånn støy i det! Nå har eg kjøpt nokre djupe fat på IKEA, og her og var det ein fryktelig ulyd når gaffelen treff overflaten. Eg blir heilt kokko av slikt.

Men eg håpar at Denby Linen er støyfritt...
Ittala sitt lagar i alle fall ikkje støy da.

Det lager ikke lyd som Höganes i det hele tatt, foreldrene mine har nemlig det, og jeg hadde aldri klart det. Det er helt negler mot tavla-følelse for meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.