Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sjarmerende fyr, han der Sinnasnekkern

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-14, 15:17   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjarmerende fyr, han der Sinnasnekkern

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg har alltid tenkt at det er fint at han viser at damer også kan rive veggar og støype golv, men ifølgje denne artikkelen er det visst berre for å få dei til å sette meir pris på at menn gjer den jobben.

Nå har jeg lest artikkel også. Jeg trodde du smurte på litt, men drt er jo faktisk akkurat det han sier. Vel, i så fall synes jeg noen burde sette ham til å gå hjemme med et hjelpeløst barn i månedsvis, uten å få sove skikkelig og uten å kunne gjøre noe som helst før du har tilfredsstilt behovene til den vesle først. Jeg for min del brukte mye av første foreldrepermisjon på å pusse opp hus, og jeg var mindre sliten etter en dag i huset enn etter en dag med babyen (han sov jo aldri )! Det var ikke bare koseoppussing heller, vi brukte alle helger og kvelder i fire måneder før vi kunne flytte inn og fortsette moroa derfra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.