Sv: Kule kidz gråter ikke
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Jeg synes forøvrig det er en merkelig holdning å "skjerme" barn for noe så vanlig som kreft. Det er da noe som berører en av tre nordmenn og på et eller annet tidspunkt i livet vil det komme nært innpå oss alle.
Jeg synes det er flott med barnefilmer som tar opp alvorlige tema. Ja til mange flere slike filmer!
Noen barn er mer enstelige enn andre, så dette bør vel være opptil den enkelte forelder og bedømme hva som er best som ens eget barn? En som allerede er veldig klar over hva kreft kan gjøre og som er bekymret, trenger vel ikke se en film for å det inn med teskje?
Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.
Veldig enig med Lisa. Å skjerme dem fra noe som er beregnet for deres gruppe blir misforstått omsorg i min bok.
Jeg kjenner voksne som ikke vil se denne filmen, så sånn veldig merkelig syntes ikke jeg det er. Folk er forskjellige.
Kjenner jeg dåner litt over at det tilsynelatende er et MUST for alle barn å se en sånn film. Det er det da virkelig ikke! Mange vet altfor godt hva kreft er fra før. Han får se filmen når han vil selv.
|