Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Rema 1000 "middag for under 100-lappen" -testetråd!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-14, 09:55   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rema 1000 "middag for under 100-lappen" -testetråd!

Ferske vårruller er kjempegodt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 13:23   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ferske vårruller er kjempegodt.

Det er nesten favorittmaten min, faktisk. Men som sagt: Med peanøtsaus. Jeg har laget noen ganger, men jeg har ikke fått den til så godt - på tross av at jeg fikk oppskriften av en vietnamesisk dame på Asiamatbutikken vår.

Gammel 14-01-14, 13:31   #3
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Rema har virkelig gjort noe lurt med dette middagsgreiene sine. Vi tar vare på alle bladene og bruker oppskriftene jevnt og trutt.
Ikke alltid vi bruker oppskriftene slavisk, men lar oss ofte inspirere av de.
Siste store slager for oss var det indiske heftet med mat fra New dehli. Jeg jobber rett ved New dehli, gleden var stor over at de bidro med noen av mine favoritter fra resturanten.

Gammel 14-01-14, 14:08   #4
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

De fleste vet kanskje dette, men rema har en egen app for middagstipsene sine, med oppskrifter og ukeplanlegger.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-14, 14:15   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

De fleste vet kanskje dette, men rema har en egen app for middagstipsene sine, med oppskrifter og ukeplanlegger.

Ja jeg vet det, men jeg synes ikke den fungerer så godt. Mulig det er brukerfeil altså. Men jeg liker oppskriftsheftene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.