Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? (Gammel tråd)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-14, 20:55   #821
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Jeg har lest de to første bøkene av Torka aldrig tårar utan handskar av Jonas Gardell, og nå leser jeg den tredje. Anbefales!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 10-01-14, 12:50   #822
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Before I go to sleep av SJ Watson. Den er vanskelig å legge fra seg.

Denne var bra, kan anbefales. Ganske intens på slutten og jeg klarte ikke legge den fra meg for å sove før jeg hadde lest den ferdig. Jeg ser at den har blitt filmatisert også (med Nicole Kidman og Colin Firth i hovedrollene), og filmen kommer i år. Den må jeg se.

Gammel 10-01-14, 16:46   #823
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri vært en novellefan. Det er jeg nå.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 10-01-14, 20:26   #824
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har aldri vært en novellefan. Det er jeg nå.

Da anbefaler jeg Helen Dumores Love of Fat Men. Aldeles fantastiske noveller.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 10-01-14, 22:26   #825
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser Odinsbarn av Siri Pettersen.

Gammel 11-01-14, 21:06   #826
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant av Jonas Jonasson.

Gammel 11-01-14, 22:09   #827
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åsa Linderborg: Mig äger ingen

Divine er ikke aktiv  
Gammel 13-01-14, 12:04   #828
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Askepott av Kristina Ohlsson.

Gammel 13-01-14, 12:19   #829
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Flaskepost fra P av Jussi Adler-Olsen.

Gammel 13-01-14, 13:18   #830
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

The Long War av Stephen Baxter og Terry Pratchett.

Fuja er ikke aktiv  
Gammel 13-01-14, 21:20   #831
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Åsa Linderborg: Mig äger ingen

Åh, jeg gråt og gråt over den.

Gammel 13-01-14, 21:31   #832
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Kate Mosse: Labyrinten

Strutsen er ikke aktiv  
Gammel 14-01-14, 10:29   #833
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hulemannen av Jørn Lier Horst.

Gammel 14-01-14, 10:44   #834
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå landet akkurat oppfølgeren til Miss Peregrines home etc på Kindlen min!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 14-01-14, 11:15   #835
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mosol, her.

Åh, jeg gråt og gråt over den.

Jeg gråter aldri når jeg leser bøker, men her sliter jeg altså. Den gir så sterke assosiasjoner til min egen barndom, og det helt uten at jeg kan finne så veldig mange likhetstrekk annet enn at min barndom heller ikke var helt A4.

Divine er ikke aktiv  
Gammel 20-01-14, 09:03   #836
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Casanovasyndromet, Øystein Wiik

Gammel 20-01-14, 21:58   #837
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sissel Gran "Hekta på et håp om kjærlighet". Veldig bra!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 20-01-14, 22:46   #838
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Lars Saabye Christensen: Halvbroren

Divine er ikke aktiv  
Gammel 21-01-14, 00:36   #839
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nicolai Houm, "De håpefulle". Blir ikke helt klok på om jeg virkelig liker den eller synes den er litt slitsom...

Gammel 21-01-14, 08:38   #840
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle se etter The Goldfinch, men siden det var litt impulsivt og jeg var i en bokhandel og ikke på Amazon, og jeg ikke har Kindle, så ble det visst i stedet The Secret History av samme forfatter (Donna Tartt). Den er fra 1992, og var visst en bestseller da. Den er spennende på en litt sånn kammerspill-aktig måte. Anbefales!

Kanina er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.