Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Shabby chic-stilen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-14, 09:38   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Jeg dåner fordi jeg synes det er merkelig at dere fremdeles diskuterer noe jeg trodee var et sidespor for 150 innlegg siden. Det er greit å spore av, altså, men jeg ble overrasket over at avsporingen var SÅ interessant.

Jeg dåner forøvrig sjelden, men mest av Rine, sånn historisk sett, så det kan være derfor hun mener det.

Jeg vet det var du som sa tragisk, Madicken, og jeg vet du beklaget det. At du nå sier at man må tåle såpass på det forum, plutselig, overrasker meg. Jeg kan også finne på å bruke ordet tragisk om ting som ikke er tragisk, men jeg synes man kan veie ordene sine litt mer på et forum. Jeg har forøvrig verken engler eller vegord, så jeg tar meg overhodet ikke nær av ordbruken, jeg reagerer generelt.

Forøvrig synes jeg ikke det var en spesielt stor ting, jeg følte bare for å si hva jeg mente. Jeg er litt lattermild over at det fremdeles er et tema.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.