Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Norwegian

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-14, 16:05   #21
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Norwegian

Vi fløy med de i desember og alt gikk knirkefritt. De var meget punktlig og ventet på oss som ikke var det.... Vi reserverte seter mot 69kr pr pers, men vet ikke om det var nødendig? Turte ikke noe annet. Veldig enkelt med bagasje også.
Det bør ikke være store problemet å bli flinkere på kommunikasjon og de gikk ut og sa at dette skulle skjerpes inn.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-14, 16:12   #22
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian

Jeg synes selskapet har vært uheldig. Men de behandler ikke, eller informerer ikke passasjerene sine godt. Vi reiser med Norwegian innland og noen ganger til sør Europa. I fellesferien har vi opplevd SAS like billig til sør Europa.

Jeg reserverer ikke seter. En bestilling, og eller med samme etternavn, bruker å bli plassert sammen. Jeg reiste med tre barn fra Trondheim og fikk sete 10 rader foran barna, ikke noe problem å få byttet med en mann som var blitt plassert ved siden av tre småjenter. Jeg fikser sånt lett selv.

Jeg kommer ikke til å reise langdistanse med Norwegian på lenge. Pga forsinkelsene og at de ikke har noen allierte. Men det frister å fly Oslo - Los Angeles direkte og billig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.