|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere fyrverkeri til nyttårsaften?Jeg har aldri brukt en krone på fyrverkeri. Vi er hos foreldrene mine nyttårsaften, og stefaren min har brukt å kjøpe litt (et par raketter, litt stjerneskudd), men det har blitt mindre og mindre og i år hadde vi ikke noe. Det holder lenge å første se det kommunale fyrverkeriet på ettermiddagen og det alle andre sender opp ved midnatt. Ungene etterlyste heller ikke noe.
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere fyrverkeri til nyttårsaften?Jeg er livredd fyrverkeri og blir verre for hvert år.... så nei, vi får se på andres. Jeg sitter inne. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kjøper dere raketter til nyttårsaften?Mannen og jeg er på hver vår planet når det gjelder fyrverkeri. Han er ungenes helt på nyttårsaften. Takk og lov for felles økonomi, for jeg har satt maxgrensa på 500,-
|
|
|
#84 |
|
Kakemonster
|
Sv: Kjøper dere fyrverkeri til nyttårsaften?Nei, bare stjerneskudd. Jeg husker fortsatt den ene gangen foreldrene mine kjøpte fyrverkeri, hvor spesielt det var, for de sa jo alltid nei! Ifølge mannen sa svigers også alltid nei, så det er vel utgangspunktet vårt også. Kanskje når begge ungene er store nok til å ha ordentlig glede av det, men da i svært moderat mengde.
|
|
![]() |
|
|