Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kjøper dere fyrverkeri til nyttårsaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-14, 02:27   #81
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøper dere fyrverkeri til nyttårsaften?

Jeg har aldri brukt en krone på fyrverkeri. Vi er hos foreldrene mine nyttårsaften, og stefaren min har brukt å kjøpe litt (et par raketter, litt stjerneskudd), men det har blitt mindre og mindre og i år hadde vi ikke noe. Det holder lenge å første se det kommunale fyrverkeriet på ettermiddagen og det alle andre sender opp ved midnatt. Ungene etterlyste heller ikke noe.

Gammel 01-01-14, 11:21   #82
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er livredd fyrverkeri og blir verre for hvert år.... så nei, vi får se på andres. Jeg sitter inne.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-14, 11:33   #83
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøper dere raketter til nyttårsaften?

Mannen og jeg er på hver vår planet når det gjelder fyrverkeri. Han er ungenes helt på nyttårsaften. Takk og lov for felles økonomi, for jeg har satt maxgrensa på 500,-
Hadde det vært opp til meg hadde det blitt et par pakker stjerneskudd.
Etter mange nyttårsvakter på legevakta er og blir jeg motstander av privat fyrverkeri! Det har blitt bedre etter rakettforbudet, men skjer mye unødvendige skader fortsatt.

Gammel 01-01-14, 12:13   #84
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Nei, bare stjerneskudd. Jeg husker fortsatt den ene gangen foreldrene mine kjøpte fyrverkeri, hvor spesielt det var, for de sa jo alltid nei! Ifølge mannen sa svigers også alltid nei, så det er vel utgangspunktet vårt også. Kanskje når begge ungene er store nok til å ha ordentlig glede av det, men da i svært moderat mengde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.