Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp søkes... - Storfamilie-syden-ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-13, 13:18   #29
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp søkes... - Storfamilie-syden-ferie

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Og jeg synes buffet med mat ungene liker og lekeplass utenfor/barneunderholdning er topp. Vesentlig bedre enn å dra sure unger ut for å finne en restaurant, hjelpe ungene og så måtte løpe fra bordet selv før man er ferdig fordi minstemann er ferdig og lei for lengst.

Jeg har tro på at AI er greit når ungene er store nok til å være uten tilsyn konstant og klarer å forsyne seg selv. Men når vi hadde det med unger på 2,4 og 7, så syns jeg det var styrete. Ungene trengte hjelp til å forsyne seg og siden spisesalen var enorm måtte vi gå en voksen om gangen. Så når endelig vi voksne hadde fått mat var ungene klare til å gå fra bordet. Og de var for små til å gå rundt på egenhånd.

Sist vi var på ferie var vi to familier med tilsammen 6 barn mellom 4 og 11. Vi spiste middag ute hver dag og det gikk veldig bra. De fleste stedene kunne ungene bevege seg litt før vi spiste og når maten kom på bordet fikk alle spise samtidig. Frokost og lunsj spiste vi i leiligheten. Men jeg synes det er gøy å gå i supermarkeder og finne mat vi ikke har i norske butikker da.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:29.