|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hertuginne
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Her er første prosjektet hennes, sovepose og pute til Kengu (favorittkosedyret):
|
|
|
#23 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Så fin sovepose!!
|
|
|
#24 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Nå ble jeg veldig flau, for tolvåringen har en dyr og flott maskin som står i boden. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Så flink!!
|
|
|
#26 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Veldig enkel kjole/tunika. Gratis mønster til og med. http://www.amicapatterns.com/?p=416 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Jeg anbefaler dere å kjøpe bordvatt i tillegg til stoff, det gir litt mer hold i prosjekter som f.eks. sovepose til dukke, små bamsetepper, toalettmapper og små kurver.
|
|
|
#29 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Denne sminkepungen er utrolig enkel og jeg har brukt den mye når de skal lære å sy i glidelås.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 27-12-13 kl 02:11. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hertuginne
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Takk for mange fantastiske tips, Fløyel.
|
|
|
#31 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?For en flott tråd! Takker også for tips, her har jentene (9 og 11) sydd seg sminkepung i dag. Det er så gøy å se hva de får til! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Så artig, Adrienne! Dette kan være noe for min også, jeg må nok sette fram symaskina på et sted der den kan stå og friste litt. Sovepose til kosedyr var en veldig god ide.
|
|
|
#34 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Fordi hun er mest jevnaldrende med Adrienne sin frøken.
|
|
|
#35 |
|
Bedreviter
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?
Ja, men det er jo et fullgodt argument. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Hertuginne
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?
Haha, hennes yngste er nærmere Lillesøster i alder enn mellomste er.
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Jommen, det er jo sant!
|
|
|
#38 |
|
Hertuginne
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Jeg drar opp denne igjen for å vise frem lillesøsters siste prosjekt, hun har gjort alt selv, med unntak av måling og klipping, der har jeg hjulpet til. Den er like fin inni, med fôr og greier. Vi måtte være litt kreative, for vi hadde ikke platevatt på hytta, men det viste seg at engangskluter fra first price fungerte helt utmerket som mellomlag mellom ytterstoff og innerstoff.
|
|
|
#39 |
|
Hertuginne
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Og jeg har allerede bestilt en større til håndarbeidprosjektene mine, og hun øyner en forretningsmulighet, for hun vil ta betalt.
|
|
|
#40 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Enkle symaskinprosjekter for en åtteåring?Så flink hun er blitt!
|
![]() |
|
|