Sv: Ga du noe fint til jul i år?
Mannen min fikk kamera, som han ble veldig glad for. Storebror ble helt i ekstase av Disney Infinity og lillebror like så av Mr Potato head. Mamma ble veldig glad for innrammet bilde av barna, og perlebildene barna hadde laget til henne. Og den ene svigerinnen min sendte melding og sa hun ble veldig glad for skjerfet hun fikk som en liten ekstragave. 
Litt på siden, men jeg skulle ønske spesielt barn var flinkere til å takke for gaver de får. Jeg synes faktisk det er uhøflig å ikke gjøre det. De fleste barna vi gir gaver til har egne mobiltelefoner og kan da fint sende en rask melding og takke for gaven, og foreldre kunne sendt en melding selv på vegne av små barn. Jeg savner virkelig tilbakemelding på det vi gir, og blir skikkelig glad når en av dem husker på det og forteller hvor glade de ble for gaven. Jeg er veldig påpasselig på å ringe eller sende melding senest 1. juledag og takke for gavene både vi og barna har fått.