Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan pynter man smågutter?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-13, 13:38   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Jeg er ikke så himla redd for at bevegelsesfriheten skal hemmes i finklærne jeg altså. Det er kanskje kontroversielt, eller gammeldags eller hva man nå kan synes, men jeg synes faktisk ikke det gjør noe om ungene lærer at de kan føre seg litt annerledes i finklær og bunad enn i parkdress eller joggedress. I alle fall når de blir gamle nok til å forstå. De MÅ ikke rulle seg på bakken eller henge i taklampa i enhver anledning. Jeg mener det er en del av oppdragelsen og viktig sosial trening. F.eks når jentene her (i alle fall åtteåringen) har på seg kjoler, og ligger i sofaen og skrever med bena i været og trusa godt synlig så får de beskjed om at slik sitter vi ikke når vi har på oss kjoler. Det er ok for en toåring, men ikke for større jenter.

Men man har selvsagt ikke lyst til å ha unger som er sure pga ubehagelige klær (har ei oversensitiv jente som overhodet ikke har forståelse for å lide for skjønnheten, så det har jeg erfart), men så lenge ungene er fornøyde og føler seg fine, så er det helt i orden om det er litt mer upraktisk for dem å stupe kråke akkurat når de er i juleselskap.

Lilletrille: Jeg har også funnet finbukser som ikke er dressbukser, men som går i mørk brunt eller grått med svakt rutemønster, og som er veldig fint med hvit skjorte til. Her ser du en som Sigurd hadde da han var ca fire år. Den kjøpte jeg på Lindex. Året etter hadde han en lignende, men i mørk grå/svart, også kjøpt på Lindex.

Sist redigert av My : 26-12-13 kl 13:47.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-13, 16:15   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter man smågutter?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Lilletrille: Jeg har også funnet finbukser som ikke er dressbukser, men som går i mørk brunt eller grått med svakt rutemønster, og som er veldig fint med hvit skjorte til. Her ser du en som Sigurd hadde da han var ca fire år. Den kjøpte jeg på Lindex. Året etter hadde han en lignende, men i mørk grå/svart, også kjøpt på Lindex.

Slike typer har vi også brukt til pent. Vi har og brukt litt finere cordfløyelsbukser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.