Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kvinner i burka...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-07, 22:11   #29
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinner i burka...

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg opplevde det denne damen opplevde med deg, en gang. Vell, ikke helt det samme, men jeg ropte forgjeves på ei kjerring som bare mumlet noe og stakk (jeg hadde på meg hijab og lang kåpe).

Det ga meg masse ekstraarbeid med å finne ut hvem mobilen tilhørte da, men... Jeg kunne fått meg en mobil, om jeg var uærlig, eller om jeg hadde blitt sur på henne.

Den er grei den. Hadde det vært bare at hun ropte på meg. Men hun tok kontakt inni butikken, så satt hun og ventet på meg på en mur 30 meter fra butikken og så sprang etter meg. Jeg hadde vært livredd om det var en norsk en også jeg altså! Antageligvis enda mer, siden jeg ikke har kulturen å "skylde" på da.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.