Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barnet/barna til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-13, 22:33   #81
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?

Mine unger får visst Disney Infinity (minste) og et par Sims utvidelsespakker (eldste) også. Mannen har vært på shopping. Han eier jo ikke selvkontroll. Je je.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 23:44   #82
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

13-åringen: Uggs-sko, som ikke er Uggs, men Roots, trenings-bh og ullundertøy.
Straks 11-åringen: Fjernstyrt helikopter, penger til sparing (sparer til pc) og skihansker.
3-åringen: Ski og skisko, samt doktorsaker.

I tillegg har jeg handlet gaver til dem fra pappa, bestefar og farmor, så jeg har oversikt over det meste. Vet i hvert fall at de får det de trenger av treningsklær, bøker og denslags.

Sist redigert av ming : 19-12-13 kl 23:51.
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 23:50   #83
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

9årig gutt:stor fjernstyrt bil, star Wars Lego og figurer til Disney infinity

7årig jente: hestevogn til Barbie, turnmatte og FurReal apekatt.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 00:07   #84
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

De skal få hver sin koffert og reisesekk, samt at de får badehåndkleponcho.

Gammel 20-12-13, 00:19   #85
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

3 åringen: Jake i sjøroverland båt og duplo, pluss litt småbiler. 5 åringen: litt barbie, doktor mcstuffing dukke og Lego friends. 7 åringe: Lego superheros og shima. 14 åringen: mobil, tøfler og lue og skjerf, pluss noen dvd. Jeg og pappaen er ikke sammen så vi kjøper litt begge to men setter fra mamma og pappa på gavene selv om vi kjøper hver for oss. Og så blir det en gave fra søsknene till dem hver, bare 1 med alles navn.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 00:33   #86
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

12-åringen: Snowboard og billett til Isac Elliot konsert i Trondheim, noe jeg tror vil slå veldig an siden jeg sa at det var utsolgt når jeg skulle gå inn for å sjekke Tror konsertbilletten blir fra lillebroren

I tillegg får hun vm-ball (fotball) av oldemor samt noen votter og div. småtteri jeg har kjøpt gjennom året.

9-åringen: iPad mini, han har bursdag snart også så det blir fellesgave jul og bursdag. Det står øverst på ønskelista men han er sikker på at han ikke får det for det er for dyrt

I tillegg får han håndballgenser av søstra og VM-ball og håndballbag av oldemor.

Gammel 20-12-13, 00:55   #87
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

25 åringen: gardinstang og pyntegreier på den, eggekoker, bluse, armbånd og et par andre småting.

22 åringen: sjokoladefontene, Den forsvunnede diamant, armbånd, strikket cover til Iphonen i Marius mønster.

10 åringen: støvletter, 2gensre, krølltang, hodetelefoner, 24 pakning med Fimo leire, slikt håndkle med borrelås til å ha rundt seg og en del andre småting.

Brnebarn 3 år :støvletter og night night light.

Barnebarn 1 år: støvletter og akebrett med ratt.

Så lenge butikkene holder åpen, så er jeg vel ikke helt ferdig ennå. Er alltid redd jeg ikke har kjøpt nok.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 01:40   #88
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Snuppa på snart fire får et spill. Mitt første kunnskapspill mener jeg det het. Og en Playmostall.
Lillebror som er to måneder får ull han trenger da nøstebarn.

Gammel 20-12-13, 01:55   #89
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

11-åringen: Skrivepult, actionkamera (Ikke go pro, men et rimelig et), bøker, vekkerur og fjøsdress.

Fra søsken får han n dings som han kan koble gitaren til iPoden, så iPoden blir som en gitarforsterker.

Snart 9-åringen: skylander swap force, bøker, fjernstyrt helikopter, vekkerur og fjøsdress.

Fra søsken får han enten miniski eller skisparkesykkel.

7-åringen: mobiltelefon, smykkeskrin, jakke, bøker, brodder (som stod høyt på ønskelista) og kortstokk (som også var sterkt ønsket. )

fra søsken får hun lego friends båten.

Attpåskatten som er 5 mnd gammel får barnebestikk i sølv, smykkeskrin og noe klær.

Fra søsken får hun en lamazebok.

Det ble mye presanger i år, normalt sett får de noe mindre.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 09:11   #90
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

10 åringen: krølltang, monopol empire og pysj

6 åringen: furby

4 åringen: Playmo bobil

Gammel 20-12-13, 09:12   #91
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

De får blant annet One direction-konsertbilletter. Jeg er spent på om det blir så vellykket som jeg forestiller meg.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 10:41   #92
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Treåringen får et Playmosett, et sånt asiatiskutseende drageridderhus. I tillegg får han bok med Gubben og katten, som er det nye store her hjemme, men den blir vel fra broren. Toåringen får en Play Doh-søppelbil til å forme figurer med, for han har helt dilla på modelleire, og en apebamse. Planlegger å kjøpe bok fra storebror i tillegg, men Lille Gruffalo, om jeg finner den. Gruffalo er stas, nemlig.

Gammel 20-12-13, 10:56   #93
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Så lenge butikkene holder åpen, så er jeg vel ikke helt ferdig ennå. Er alltid redd jeg ikke har kjøpt nok.

Du har kjøpt nok!

Gammel 20-12-13, 11:32   #94
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

13-åringen: Uggs-sko, som ikke er Uggs, men Roots,

Har du gutt? Er de like godkjent som UGGS da?
Eldstemann ønsker seg veldig UGGS men har ikke fått. Han har daglig sagt at han ønsker seg sånne. Men har bursdag i romjulen og har sagt at han kan ønske seg penger og kjøpe selv.

Gammel 20-12-13, 11:37   #95
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Haha, der er vi litt også.
Vi har kjøpt til gutta både fra oss, fra svigers og fra mamma.
Pluss at eldstemann har bursdag i romjulen, og vi må også handle for de samme på nytt så i går satt vi og skrev opp liste på hva som er kjøpt og sortert ut hva som skal gis når.

Det går litt hurramegrundt når vi har kjøpt til gutta, til mannens datter, datterens samboer og lille babyen deres, og det skal være gaver fra oss, fra svigers og fra min mamma. Men nå er vi ferdige.

Gammel 20-12-13, 12:23   #96
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

Bonus ungen på 9 får:
Lilla Mango klokke, buff, superundertøy sett og ullsokker i fra samboeren og meg.
Ponni som lage ansikt og har en gulrot du kan mate den med fra ene besteforeldre paret.
Litt div Monster High ting fra samboers slekt og min slekt, pluss litt bling bling.

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 12:28   #97
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste (14) får alpinbukse (Kari Traa) og vanntett bag (North Face) fra oss foreldre og 1D-parfyme fra søsknene.
Mellom (12) får alpinbukse (DC) og vanntett bag (North Face) fra oss foreldre og morgenkåpe fra søsknene.
Minste (5) får vev med garn og spillet Operasjon fra oss foreldre og en Albert Åberg-lydbok fra de to eldste.

Vi har handlet på salg i høst og gir derfor mer til de to eldste enn vi nok hadde gjort hvis det hadde vært fullpris på varene.

Gammel 20-12-13, 12:31   #98
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Siden de i hovedsak får 'konvolutter' av store deler av familien, så sørger vi for at det er noen pakker under treet. De ønsker i bunn og grunn ingen store ting, men litt forskjellig småting.

Eldste:
- Lego Marvel ps3-spill
- Orbeez spasett
- sentergavekort
- slushmaker
- 2 gensere og en joggebukse (vet den ene genseren vil matche 'paljett-uggs' hun får fra mormor)

Poden:
- skatespill til ps3
- 2 minecraft-figurer
- lite longboard rullebrett
- Slenderman kosebamse
- slushmaker
- skjorte, dressjakke, t-skjorte og genser

Minstemor:
- slushmaker
- Monsterhigh dukke
- batteridreven kanin
- top model bok
- kjole, et par gensere og et par bukser

I tillegg har de jo fått kjøpe gaver til hverandre, og det er alltid en morsom sak. Det er så koselig å se når de går inn for å være greie med hverandre.

Sist redigert av Dronningen : 20-12-13 kl 12:37.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 18:19   #99
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Eldste får en galaxy tab fra oss, og kalender med Ed Sheeran, hennes livs store kjærlighet fra småsøstrene.
Mellomste får Skylanders swap force + to sett med ekstra figurer, og så får hun Slushie maker av søstrene sine.
Minsta spleiser vi med svigers på en skikkelig fin sykkel, og så får hun Slushie maker av søstrene sine.

Den derre slushie saken hadde jeg egentlig kjøpt til noen andre barn, men etter at de fikk se den for en måned siden har de ikke glemt det. Hyyyyl, hvorfor kjøper du bare sånne ting til andre barn og ALDRI til oss, og mas mas mas, daglig mas så da har jeg kapitulert og gitt meg ende over.....

Gammel 20-12-13, 19:02   #100
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jonas får en MacAir i år.
Storebror får en iPad mini og en barbermaskin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.