|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Mine unger får visst Disney Infinity (minste) og et par Sims utvidelsespakker (eldste) også. Mannen har vært på shopping. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?13-åringen: Uggs-sko, som ikke er Uggs, men Roots, trenings-bh og ullundertøy.
2000, 2003, 2010 og engelen Guro 2011 Sist redigert av ming : 19-12-13 kl 23:51. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?9årig gutt:stor fjernstyrt bil, star Wars Lego og figurer til Disney infinity |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?3 åringen: Jake i sjøroverland båt og duplo, pluss litt småbiler. 5 åringen: litt barbie, doktor mcstuffing dukke og Lego friends. 7 åringe: Lego superheros og shima. 14 åringen: mobil, tøfler og lue og skjerf, pluss noen dvd. Jeg og pappaen er ikke sammen så vi kjøper litt begge to men setter fra mamma og pappa på gavene selv om vi kjøper hver for oss. Og så blir det en gave fra søsknene till dem hver, bare 1 med alles navn. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
snur
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?12-åringen: Snowboard og billett til Isac Elliot konsert i Trondheim, noe jeg tror vil slå veldig an siden jeg sa at det var utsolgt når jeg skulle gå inn for å sjekke
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?25 åringen: gardinstang og pyntegreier på den, eggekoker, bluse, armbånd og et par andre småting. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Snuppa på snart fire får et spill. Mitt første kunnskapspill mener jeg det het. Og en Playmostall.
|
|
|
#89 |
|
tankefull
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?11-åringen: Skrivepult, actionkamera (Ikke go pro, men et rimelig et), bøker, vekkerur og fjøsdress. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?10 åringen: krølltang, monopol empire og pysj
|
|
|
#91 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?De får blant annet One direction-konsertbilletter. Jeg er spent på om det blir så vellykket som jeg forestiller meg.
|
|
|
#92 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Treåringen får et Playmosett, et sånt asiatiskutseende drageridderhus. I tillegg får han bok med Gubben og katten, som er det nye store her hjemme, men den blir vel fra broren. Toåringen får en Play Doh-søppelbil til å forme figurer med, for han har helt dilla på modelleire, og en apebamse. Planlegger å kjøpe bok fra storebror i tillegg, men Lille Gruffalo, om jeg finner den. Gruffalo er stas, nemlig.
|
|
|
|
#93 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Du har kjøpt nok!
|
|
|
#94 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Har du gutt? Er de like godkjent som UGGS da?
|
|
|
|
#95 |
|
Tja...
|
|
|
|
#96 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Bonus ungen på 9 får: |
|
|
|
|
|
#97 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste (14) får alpinbukse (Kari Traa) og vanntett bag (North Face) fra oss foreldre og 1D-parfyme fra søsknene.
|
|
|
#98 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Siden de i hovedsak får 'konvolutter' av store deler av familien, så sørger vi for at det er noen pakker under treet. De ønsker i bunn og grunn ingen store ting, men litt forskjellig småting. Sist redigert av Dronningen : 20-12-13 kl 12:37. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste får en galaxy tab fra oss, og kalender med Ed Sheeran, hennes livs store kjærlighet fra småsøstrene.
|
|
|
#100 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jonas får en MacAir i år.
|
![]() |
|
|