|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?For meg har ikke "perfekt" noe med jul å gjøre. Jeg vokste opp med en stressete adventstid og jeg er derfor allergisk mot førjulstress. Jeg legger altså ikke inn noen innsats som gir "perfekt" julepynting.
Jeg elsker julekrybben vår fra Willow Tree! De få nissene vi har, som vi har fått i gave, gjemmer jeg i skyggen av juletreet.
|
|
|
#22 |
|
Pauset
|
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?Her er alt av møbler og tapet i lyse farger og jeg har en lilla vegg. All pynt er i rødt og gull for det meste. Liker ikke så mye dill jeg da (typ nisser og lysestaker...), så har julestjerne i vinduet, juletre og noen lyslenker. Har også en sånn tradisjonell peis som på bildet over her, så har pyntet den ganske mye. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?Mitt hjem, seff. Passe pyntet. Rødt og hvitt. Ingen nisser. Blomster. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?Her er nisser, engler, julestjerner (en rød og en hvit) og dorullpynt i skjønn forening. Det viktigste er at det er vår julepynt; Nissen med porselenshode fra tante, dorullnissen eldste lagde i barnehagen og glassengelen jeg fikk av en kollega i fjor. De matcher sikkert ikke hverandre, men for meg har hver ting sin sjarme. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
can-jur
|
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?HEr ser det sånn ut:
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?Jeg pynter med mye hvitt. Har 3 hvite juleblomster i vindusposten og hvit julestjerne i det største stuevinduet. En diger hvit asalea og elektriske lys i kjøkkenvinduene. På utedøren har vi et mosehjerte med kongler og einebær. En krans på bodet med hvite kubbelys og masse hvite engler og glassengler rundt omkring. Det er igrunnen alt. Ja, og så har vi en nydelig juleduk med duse farger på spisebordet. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?Her er bilde fra fjorårets julepyntede My-hjem. For meg er dette absolutt perfekt nok!
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?Liker det enkelt, bruker mye lin, hvite lys, og noen nisser. Litt rødt, sølv og gull i tillegg. Et fat med klemetiner, med Ferrero Rochersjokolade imellom, perfekt julepynt. Røde julestjerner.
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 28-12-13 kl 12:59. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Det perfekte julepyntede hjem?Det perfekte julehjemmet for meg, er et eklektisk et.
|
![]() |
|
|