|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg bake med koksmel?Jeg har ingen anelse, men jeg ville ha redigert overskriften (som var grunnen til at jeg sjekket tråden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva kan jeg bake med koksmel?
Hahah, sånn går det når jeg bruker telefonen...
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva kan jeg bake med kokosmel?Tror jeg har noen oppskrifter. Skal sjekke når ungene sover.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva kan jeg bake med kokosmel?Det er veldig tørt og henger ikke bra sammen, men det skal hjelpe å tilsette egg. Har ikke prøvd selv da jeg foretrekker å bruke rismel, nøtter og bokhvetemel. Og så er det jo så dyrt!
![]() |
#5 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg bake med kokosmel?Kokosmel er eneste melsort jeg tåler så det har jeg baket mye med. Det trengs veldig mye egg for å binde siden det er veldig tørt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|