Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Flere som skal se SOA sesong 6?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-13, 11:07   #1
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som skal se SOA sesong 6?

Det er ikke volden jeg reagerer på, egentlig. Jeg kobler jo av med Dexter, lissom. Det er mer den evige nedadgående spiralen, og at ingenting noengang kan gå som planlagt eller innebære en liten pustepause. Jeg vil bare ha et øyeblikks ro og fred og hæppiness.

Gammel 20-12-13, 15:26   #2
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere som skal se SOA sesong 6?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Det er ikke volden jeg reagerer på, egentlig. Jeg kobler jo av med Dexter, lissom. Det er mer den evige nedadgående spiralen, og at ingenting noengang kan gå som planlagt eller innebære en liten pustepause. Jeg vil bare ha et øyeblikks ro og fred og hæppiness.

Ja, det er det jeg også mener. I de første sesongene er det litt humor og lysglimt innimellom, men de siste to sesongene har bare vært sorgen. Hver gang Jax prøver å gjøre noe rett drar det med seg masse nytt gørr som de må komme seg ut av. Jeg og mannen var usikre på om vi i det hele tatt ville se sesong 6, men vi ga det en sjanse. Og så slutter den sånn.

Jeg bare ser for meg sesong 7: Jemma skjuler at hun ansvarlig for drapet, Jucie dekker over og det hele blir en tikkende bombe.
.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.