Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Drikker du melk?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Drikker du melk?
Ja, drikker helmelk 4 3,23%
Ja, drikker lettmelk 29 23,39%
Ja, drikker ekstra lett melk 28 22,58%
Ja, drikker skummetmelk 34 27,42%
Ja, drikker laktoseredusert melk 0 0%
Ja, drikker soyamelk 0 0%
Ja, drikker rismelk 0 0%
Ja, men kun med sjokoladepulver/som kakao 8 6,45%
Nei, tåler ikke 12 9,68%
Nei, liker ikke 32 25,81%
Ja, drikker økologisk lettmelk 7 5,65%
Ja, drikker havremelk 0 0%
Ja, drikker Cultura 4 3,23%
Ja, drikker Biola 10 8,06%
Ja, drikker Kefir 2 1,61%
Ja, drikker drikkeyoghurt 5 4,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-07, 22:18   #81
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikker du melk?

Nei jeg drikker ikke melk, men vi bruker endel soyamelk til matlaging.

Gammel 27-04-07, 23:29   #82
Linda
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2007
Linda har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg drikker melk hver dag

Linda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 00:17   #83
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker skumma.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 01:37   #84
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg både tåler og liker melk, men jeg drikker det aldri.

Gammel 28-04-07, 02:06   #85
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg både tåler og liker melk, men jeg drikker det aldri.

Samme her.

Gammel 28-04-07, 12:24   #86
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg drikker aldri melk naturell, men bruker det på frokostblandinger - som regel lettmelk. Og så liker jeg kakao, og da kan det godt være helmelk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 16:49   #87
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker skumma, minsten drikker H-melk, og resten drikker lettmelk. Liker alle typene jeg da. Prøvde meg som veganer, men klarte ikke det gitt. Soyamelk smaker helt greit det også syns jeg. Guttungen har fått for seg at han ikke liker melk, men han spiser kornblandinger med melk i. Det gjør ikke så mye, siden han sjelden drikker brus. Melken blir erstattet med vann, noe han er veldig glad i, og drikker mye av.

Gammel 02-05-07, 16:58   #88
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Drikker ekstra lett, men kan ikke skryte av at det er så ofte. Om jeg skal kose meg med melk så blir det gjerne noen skjeer med Oboy i`.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:42   #89
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skummet melk kan være skikkelig godt, ja - drikker nok hver dag, men ikke så mye som før...

Gammel 07-05-07, 21:02   #90
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg tåler dårlig ubehandlet melk - altså melk rett fra kartongen. Er den varmebehandlet på en eller annen måte tåler jeg den mye bedre.
Drikker kun Biola av melkeprodukter men elsker kakao og grøt så jeg får i meg endel melk på den måten.
Her i huset går det i ekstra lettmelk

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 13:30   #91
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Elsker iskald melk, helst ekstra lett, men lettmelk og skummetmelk går også ned.

Må ha
melk i kaffen, melk til brødskiver, pannekaker, tomatsuppe, frokostblanding, sjokoladekake, cookies, pizza (!), kjøttkaker, sjokolade, i kakao, i grøt....

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:43.