|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brødene mine blir plutselig så smulete
Jeg har lest den 49, og klarer fremdeles ikke lese noe annet. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
er her
|
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteJeg og leste brødrene.
|
|
|
|
#44 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteFiberhusk?
|
|
|
#45 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteDa har jeg bakt igjen. Brukte alle tipsene i tråden her. Men.., det ble jo enda verre! Store hulrom oppunder skorpa. Jeg skjønner ingenting jeg. Nå stekte jeg 3 brød sammen, kke varmluft, 200 grader, 45 min. De er helt perfekte inni, men henger jo overhodet ikke sammen. Det eneste jeg tenkte på er om det er for høy temperatur?
|
|
|
#47 |
|
Trøtt
|
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteHaha, her kommer jeg inn et døgn for seint for å lure på hvorfor du har smulete brødre, og så ser jeg at alle andre lurer på det samme.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteJeg som trodde denne tråden skulle gi meg svaret!
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteFiberhusk og kruskakli er ikke det samme. Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 16:24. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
This is normal!
|
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteNå må du snart få de brødrene dine til å skjerpe seg!
|
|
|
|
#56 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Brødene mine blir plutselig så smulete
|
|
|
|
#57 |
|
Metallica!!
|
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteJeg klarer heller ikke å lese noe annet enn brødrene.
|
|
|
#60 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brødene mine blir plutselig så smuleteHer skulle jeg komme inn i tråden for å kommentere at jeg gang på gang har sett tråden og lest om smulete brødre, og så ser jeg at jeg er alt for sent ute for å være morsom, for andre har lest just det samme.
|
![]() |
|
|