Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Avsporing foreldregavetråden: Hva slags forhold har du til gaver og ønskelister?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-13, 19:24   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing foreldregavetråden: Hva slags forhold har du til gaver og ønskelister?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Har du aldri ønsket deg for eksempel RØD le creuset-gryte? Ønsker du deg alltid bare "gryte"?

I år ønsker jeg meg flere dessertskåler av den samme typen som vi har, fra min manns familie som KREVER detaljerte ønskelister (svogeren min tok bilde av skåla med mobilen, for å være sikker på å få det riktig). Jeg kunne like gjerne kjøpt disse selv, så kunne svoger m frue kjøpt seg den stavmikseren med tilbehør som de "bestilte" (med fulle spesifikasjoner) på e-post, så hadde vi spart oss litt arbeid, men de vil nå engang ha det slik.

Ellers ønsker jeg meg alltid "gryte" ja, eller "den beste boka du har lest" eller aller helst overraskelser.

Jeg vet at mamma har kjøpt gave til meg, uten at jeg har kommet med noen ønsker. Jeg er veldig spent på hva det er, og gleder meg mye mer til å åpne den enn å åpne dessertskålene fra svoger. Gleder meg også mye mer til å gi gaven til min søster, som ikke aner hva hun får, men som jeg vet hun kommer til å bli kjempeglad for, enn nevnte stavmikser med tilbehør.

Tror dette er det eneste området i livet hvor jeg er mer romantisk enn praktisk.

Sist redigert av My : 13-12-13 kl 19:30.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.