Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg er vakker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-13, 16:35   #361
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er vakker

Liker emneordene til denne tråden.

Gammel 11-12-13, 16:37   #362
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

:fIagg:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 16:47   #363
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, heidundrande du!

Så vakkert!

Gammel 11-12-13, 17:00   #364
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vakker tråd.

Gammel 11-12-13, 17:12   #365
Storemor
Pauset

Medlem siden: Dec 2013
Storemor har opptrådd uhørt
Standard

Hva mener dere om Øst asiatiske menn? Jeg synes dem er kjempeflotte

Storemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 17:13   #366
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Da forlater jeg forumet for godt

:ahah:

Gammel 11-12-13, 17:18   #367
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For det første: Eg klarer ikkje lese denne tråden, det gjer så vondt å le. Men eg elsker fjase-FP! For det andre: Heiter det ikkje ein/en kompliment, og korfor skriv alle, FP inkludert, eit/et kompliment (bortsett frå dei som skriv komplimang)? Og for det tredje:

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 17:19   #368
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da forlater jeg forumet for godt

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

:rolf:

Eigentleg burde vi hatt ein :rolf: ala eller , sidan iPaden alltid innsisterer på at det er Rolf som .

The glass is refillable.
Gammel 11-12-13, 17:23   #369
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hei Candy, jeg så akkurat signaturen din og lurte på om du har fått med deg Norwegian Wood-programmet for neste år?

Gammel 11-12-13, 17:24   #370
Storemor
Pauset

Standard

Jeg gikk meg over sjø og land der møtte jeg en gammel mann.. Også fortsetter dere på denne sangen

Gammel 11-12-13, 17:28   #371
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nå ler jeg så fælt at jeg får vondt i livmora. Som jeg ikke har lenger.
Men jeg føler meg like vakker da, kanskje vakrere til og med.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 17:32   #372
Storemor
Pauset

Standard

Far sa til meg i dag: du er verdens nydeligste datter
Jeg svara: tusen takk far.
så kom bror min inn og sa: du er en flott søster.
Jeg svara: takk.

Så kom storesøsterenø min inn. Hun sier: hei babysister.

Synes dere at jeg virker som et søtt og uskyldigt pikebarn? ( jeg er jo voksen da) Men både har et barnslige utseende og alle betrakter meg som søt. Sminker dere dere da?

Gammel 11-12-13, 17:35   #373
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 11-12-13, 17:45   #374
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken smiley var det, nabojenta?

Jeg tror du er en mann, storemor, og jeg sminker meg av og til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 17:48   #375
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Siden det tross alt snart er jul: Kan man gi en vagina-detox til jul til den som har alt? Fortrinnsvis ikke til en mann, da, jeg vet det.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 17:50   #376
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Fant den når jeg googlet. Du kan se den?

Gammel 11-12-13, 17:50   #377
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Siden det tross alt snart er jul: Kan man gi en vagina-detox til jul til den som har alt? Fortrinnsvis ikke til en mann, da, jeg vet det.

Oooh! Designervagina! Det er eit godt alternativ til den sedvanlege akevittflaska eg pleier få av onkelen til mannen. Kanskje eg skal ønske meg det. Gavekort?

The glass is refillable.
Gammel 11-12-13, 17:51   #378
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du kommer til å trenge akevittflaska også, nokon. Halve før detoxen og halve etterpå.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 17:53   #379
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror du kommer til å trenge akevittflaska også, nokon. Halve før detoxen og halve etterpå.

Jammen vi har framleis 2010-, 2011- og 2012-akevitt ståande i skapet. (2007-2009 blei brukt i punsj i 30-årsdagen min for to år sidan. Kanskje vi må ha fest igjen?).

The glass is refillable.
Gammel 11-12-13, 18:00   #380
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Voksne er bare barn med gjeld. :kengg:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.