Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vårbaby - hva trenger man?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 19:55   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vårbaby - hva trenger man?

Jeg fikk Aprilbaby i år. Hadde litt ull/silketøy fra nøstebarn de første ukene, men det ble fort så varmt at jeg heller brukte bomull. Ull året rundt passer ikke for mine barn.
I vogna hadde jeg skinnpose til litt uti Mai(da ble det plutselig sommervarmt), da gikk jeg over til den minidyna.
Hadde ikke bilstolpose denne gangen da erfaringen fra min første (født i Mars) var at den ble veldig lite brukt og var for liten når høsten kom. Ikke savnet den.

En tynn ull/silkelue og en silkelue er lurt. En tynnere ulljakke og ullsokker er også supert, men noe mer avansert yttertøy enn det er ikke nødvendig.

Våren er det beste tiden å få baby på forresten- helt objektivt sett, så klart . Gratulerer.

Gammel 10-12-13, 20:05   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg fikk Aprilbaby i år. Hadde litt ull/silketøy fra nøstebarn de første ukene, men det ble fort så varmt at jeg heller brukte bomull. Ull året rundt passer ikke for mine barn.
I vogna hadde jeg skinnpose til litt uti Mai(da ble det plutselig sommervarmt), da gikk jeg over til den minidyna.
Hadde ikke bilstolpose denne gangen da erfaringen fra min første (født i Mars) var at den ble veldig lite brukt og var for liten når høsten kom. Ikke savnet den.

En tynn ull/silkelue og en silkelue er lurt. En tynnere ulljakke og ullsokker er også supert, men noe mer avansert yttertøy enn det er ikke nødvendig.

Våren er det beste tiden å få baby på forresten- helt objektivt sett, så klart . Gratulerer.

Takk!

Har kjøpt vinterpose. Tenker å bruke dyne og lammeskinn fra fødsel til høst/vinter. Det bør sikkert være greit.

Gammel 10-12-13, 22:51   #3
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Gratulerer!

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Har kjøpt vinterpose. Tenker å bruke dyne og lammeskinn fra fødsel til høst/vinter. Det bør sikkert være greit.

Jeg har vårbarn og har gjort det samme. Null problem, om man har et varmt pledd til bilturer på kalde dager.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.