|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julerengjøring?Julerengjøring?? |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Textrovert
|
Sv: Julerengjøring?I år skal jeg være ekstremt husmoraktig. Det vil si at jeg skal få vaskehjelpen til å vaske vinduene i tillegg til vanlig vask, og så skal jeg vaske kjøleskapet, stekeovnen og kanskje også inni skapene. Og det er IKKE fordi det er jul, men fordi det er ting jeg hadde planer om å gjøre i vår/sommer/høst og som har blitt utsatt så lenge at det faktisk VIL vises om jeg gjør det.
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julerengjøring?Hvorfor i all verden skulle vi begynne å vaske vegger og INNI skap? Er du gal? Den type vask gjør jeg når jeg ikke har andre ting å gjøre, eller skal selge huset. Før jul er det nok av andre ting å finne på.... vi har vaskehjelp pga ryggen min. Hun vasker siste gang før jul i dag. Så må mannen ta en runde før julaften. Da støvsuger han bare. Skuell gjerne hatt det nyvasket, men med en vond rygg har jeg lært meg å måtte leve med ting som de er og ikke hige etter at det var annerledes. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Julerengjøring?
Veldig lurt å vente så lenge at det faktisk vises igjen når man endelig gjør det.
|
|
|
#86 |
|
flisespikker
|
Sv: Julerengjøring?
Der er vi gode.
|
|
|
#87 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Julerengjøring?Her blir det som vanlig i grunn. Jeg vasker ikke til hver helg en gang. :sjuske:
|
![]() |
|
|