Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tar du "Selfies"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-13, 18:39   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tar du "Selfies"?

"Timer" var selvsagt satt på spissen, selv om jeg vil anslå at et par stykker på min venneliste nok nærmer seg timer når det gjelder hvor ofte de legger de legger ut selfies og hvor aktive de er på å kommentere egne og andres selfies. Men klart, det er forskjell på selfier. Å ta bilde av seg selv på et spesielt sted eller i en spesiell situasjon er vel ganske vanlig, hvor mange har ikke bilde av seg selv foran statuer og monumenter på ferieturer fra "gamle dager"? Mye av det samme, bortsett fra at da var det andre som tok bildet av oss, og så var det ikke mulig å dele det med så mange, selv om det selvsagt hadde vært hyggelig å kunne gjøre.
Jeg er også enig i at det ikke er noe galt i å være fornøyd med seg selv, tvert imot er det jo supert å ha god selvtillit, men målet må vel være å ha så god selvtillit at man ikke synes det er spesielt interessant hva andre synes om utseendet vårt torsdag kveld eller mandag morgen, så lenge man er fornøyd selv? Jeg tipper forresten at det ikke automatisk er en sammenheng med å ha mange selfies på FB og å ha god selvtillit. Å stadig søke bekreftelse fra andre, både på utseende og andre ting, er vel ofte et tegn på det motsatte?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.