Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den optimale gaven til deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-13, 13:06   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den optimale gaven til deg?

En Alexander Wang-veske. Til.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 13:34   #22
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nytt kjøkkenbord og stoler. Eller ditto spisestue. Har ikke dyr smak, eller råd til å ha det, så mange penger kan brukes til mye fint til heimen. Til meg selv? Vinterkåpe, ankelstøvletter, parfyme, kjole, pensko. Listen er lang.

Gammel 04-12-13, 13:36   #23
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Et stort silke-kasjmir skjerf fra Dior.

Gammel 04-12-13, 13:38   #24
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smykker. Ett eller annet med smaragder tror jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 13:39   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva hadde du blitt mest glad av om du fikk en gave (fysisk ting så ikke billetter etc) for opp til kanskje maks 8000 kr (eller aller helst maks 5000 kr)? Gjerne litt luksusting som du ikke unner deg selv.

Hvis jeg ikke kan si billetter, så sier jeg Geneva høyttaleranlegg til både stue og kjøkken. I hvitt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 13:54   #26
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Vintersovepose i dun
ipad air 32/64 gb
Hundegård
Snekkertjenester

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 13:58   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt kjøleskap hvis det skal være en fysisk ting.

Jeg har ikke noen ønsker om luksusting.
Hadde jeg fått 8000 til å sponse studier hadde jeg derimot vært hoppende glad!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 14:06   #28
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Geneva høyttaler står på min liste også. I rødt, til loftsstua

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 14:09   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Geneva høyttaler står på min liste også. I rødt, til loftsstua

Er det nok med en, og lader den også? En kompis av meg sier jeg må ha sub, eller flere? Hvor stor er egentlig nødvendig for en stue på litt under 30 kvadrat?

Gammel 04-12-13, 14:15   #30
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det nok med en, og lader den også? En kompis av meg sier jeg må ha sub, eller flere? Hvor stor er egentlig nødvendig for en stue på litt under 30 kvadrat?

Jeg har ikke peiling Liker bare designet og har hørt at det skal være bra lyd...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 14:18   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg har ikke peiling Liker bare designet og har hørt at det skal være bra lyd...

Hehe.

Gammel 04-12-13, 14:19   #32
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg synes det er hinsides med penger på en gave, men om jeg skulle mottatt noe til en sånn pris så måtte det vært bilde/kunst, kul stol, lampe eller noe slikt. Noe som hadde vart. Heller det enn elektronikk tror jeg for det er jo mer forbruksvare.

Jeg er også litt der. Hvis jeg hadde fått et skjerf av mannen min til 5000 kroner så ville jeg synes det var helt sinnsykt. Vi har jo felles økonomi, så vi kunne heller ha kjøpt noe litt mer fornuftig for pengene.

Jeg kunne godt ha blitt glad for en ny PC/Mac da hvis jeg hadde behov for det. Dyre gaver er ikke galt i og for seg, men urimelig dyre vesker/skjerf/sko synes jeg bare er latterlig sløsing.

Så innenfor den kategorien ville det vært typisk ting til huset, som en litt (for) dyr lampe eller et bilde.

Gammel 04-12-13, 14:19   #33
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Og PT-timer.

Gammel 04-12-13, 14:21   #34
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg ønsker meg noe som er så dyrt, jeg ville heller ønsket gavekort på snekker for den summen. Eventuelt på byggesjappa, oppussingspenger rett og slett.
Ellers ønsker jeg meg jo alltid en liten langweekend eller lignende.

Gammel 04-12-13, 14:22   #35
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ellers ønsker jeg meg jo alltid en liten langweekend eller lignende.

Yes! Det hadde jeg glemt. Det hadde jeg blitt glad for forutsatt at vi hadde råd til det i utgangspunktet.

Gammel 04-12-13, 14:24   #36
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men nå skrev jo HI at det skulle være en fysisk ting, og hva du i så fall hadde blitt glad for. Om sånt er hensiktsmessig å ønske seg er vel en annen diskusjon?

Gammel 04-12-13, 14:26   #37
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Ring fra Georg Jensen eller Lyngaard.
PH 5 taklampe eller bordlampe.
En god stol, ørelapp type.
Sett fra Arcteryx.

Gammel 04-12-13, 14:28   #38
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ok, da. En fysisk snekker. *hunkhunk*

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 14:34   #39
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

ÅÅÅ, den lista kan bli lang.
Ny stol til soverommet.
Laminat og veggplater til den nye garderoben vår
Flere stener i allianseringen min.
Kenzo-genser.
Sølv til bunaden.
Armbånd fra Ole Lynggard.
Nytt stuebord.
PT-timer.
Ny pc.
Jeg vet enda flere ting jeg...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 14:36   #40
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er også litt der. Hvis jeg hadde fått et skjerf av mannen min til 5000 kroner så ville jeg synes det var helt sinnsykt. Vi har jo felles økonomi, så vi kunne heller ha kjøpt noe litt mer fornuftig for pengene.

Jeg kunne godt ha blitt glad for en ny PC/Mac da hvis jeg hadde behov for det. Dyre gaver er ikke galt i og for seg, men urimelig dyre vesker/skjerf/sko synes jeg bare er latterlig sløsing.

Så innenfor den kategorien ville det vært typisk ting til huset, som en litt (for) dyr lampe eller et bilde.

Samme her. Vi kjøper ofte litt dyre ting vi likevel trenger og ønsker oss. Men smykker og skjerf til flere tusen hadde jeg faktisk blitt irritert over.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.