|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Hvor kjøper/bestiller jeg konvolutter?Vi får trykket opp julekort via jobben til mannen min i år, men de blir levert uten konvolutter. Hvor kan jeg bestille konvolutter, 10x15 cm, som ikke er veldig dyre? De "vanlige" små konvoluttene blir vel for små. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor kjøper/bestiller jeg konvolutter?http://no.wikipedia.org/wiki/Konvolutt |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor kjøper/bestiller jeg konvolutter?De må ikke være så billige nødvendigvis, de kan jo godt være litt pene. Men når vi skal ha sånn 70 stk så er det greit at de ikke er sånn veldig spesial til 15 kroner stykket heller. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper/bestiller jeg konvolutter?Stapels har mye konvolutter, men jeg vet ikke hva det koster, men de har i alle fall større pakninger. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kjøper/bestiller jeg konvolutter?Går oppi vanlige konvolutter ja, jeg hentet bursdagsinvitasjoner som jeg puttet i konvolutter i dag. Jeg brukte bare vanlige konvolutter da, som jeg pyntet med klistremerker. |
|
|
|
![]() |
|
|