|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
This is normal!
|
Sv: Pynt til toppen av juletreVi har en Johanne julestjerne i vinduet og en i toppen av treet. Jeg synes den er så fin.
|
|
|
|
#22 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynt til toppen av juletreOh my... Engelen er beheaded
|
|
|
|
#23 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Pynt til toppen av juletre
Den var lekker, ser at jakten min på julestjernen starter i morgen. Montro om GM i Oslo har denne? Noen gullsmeder som har bra Georg Jensen utvalg? Oslo/Akershus?
|
|
|
#24 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Pynt til toppen av juletreGM eller David Andersen. Har ikke sjekket de i år, men de bruker å ha.
|
|
|
|
#26 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Her er en fugl ihvertall
|
|
|
|
#28 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
Sv: Pynt til toppen av juletreTakk! Har prøvd og søke der tidligere, men ikke funnet noe i jungelen. Denne var helt min stil! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Pynt til toppen av juletreJeg har en arvet stjerne i plast etter bestemoren min. Veldig tradisjonell, og ikke så fin, men jeg er glad i den (Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynt til toppen av juletreJuletrepynten vår går i gull, sølv og hvitt. Har denne stjerna på toppen (ble giiigabilde, så får lime inn link):
|
|
|
#31 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Oh my. Jeg har ledd så jeg griner av mange Ylvis-låter, men dette er ikke en av dem. Dette må være det teiteste de har laget, ellers så har jeg misset poenget. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Pynt til toppen av juletreJeg ønsker meg Johanne men det er liksom alltid noe annet jeg prioriterer å kjøpe istedet. Kanskje en gang... I mellomtiden bruker jeg en sølvstjerne jeg rasket med meg på Plantasjen. |
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Sv: Pynt til toppen av juletreDen Johanne-stjernen var fin! Jeg er ikke vanligvis så veldig fan av Georg Jensen, men den stjernen kunne jeg tenke meg. Nå ble jeg faktisk usikker på hva slags stjerne vi egentlig har i tretoppen, jeg ser den ikke for meg. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Borte
|
Sv: Pynt til toppen av juletreJeg forelsket meg helt og fullstendig i den Georg Jensen-stjerna for et par uker siden. Kan ikke stoppe å tenke på den, så det er ikke umulig at den havner på toppen av mitt tre. I gull.
|
|
|
#35 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Pynt til toppen av juletreVi kjøpte vår Johanne i fjor på juleavdelingen til Glassmagasinet.
|
|
|
|
#36 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pynt til toppen av juletreVi har spir i "sølv" kjøpt på Åhlens.
|
|
|
#37 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Pynt til toppen av juletreJeg ønsker meg Georg Jensens Johanne, men jeg bil ha stjerne med lys i på juletreet og det får jeg ikke til da.
|
|
|
#38 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Pynt til toppen av juletreVi har et hvitt spir i toppen av treet. Hadde en kjedelig og mindre pen gullfarga stjerne for mange år siden, men det ble ikke ordentlig jul før jeg fant et fint spir. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
lettere utlada
|
Sv: Pynt til toppen av juletreJeg har helt vilt lyst på Georg Jensen stjerne. Men det blir enten når jeg vinner i lotto eller den dagen jeg arver noen som har en....begge deler like usannsynlig.
|
|
|
#40 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Pynt til toppen av juletreIngen har Johanne inne!
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 03-12-13 kl 09:23. |
|
|
|
![]() |
|
|