Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hopper de over lilla/advent

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-13, 23:08   #11
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hopper de over lilla/advent

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Tja, de står nå der med lilla og sølvfarget pynt på et fat på en lilla duk, og det ser faktisk ganske adventete ut.

Nei, jeg hadde nok ikke kommet til å kjøpe svart til advent, hvis det ikke var for at de stod igjen etter Halloween. Men de er såpass fine at jeg vil beholde dem en stund til, så da tok jeg og pimpa dem litt så det fungerte sånn noenlunde.

Jeg har også et lyselilla lys, nesten pastell, det står sammen med et mørkt. Det var helst andre pastellfarger jeg tenkte på. Pastellrosa, pastellgrønn, lys turkis, sånne som jeg typisk har om sommeren. Er verre å få dem til å passe inn i jul- eller adventsstemninga.

Synes det høres fint ut! Håper du skjønner at jeg tulla.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.