|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
flisespikker
|
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medierJeg kikket også på den artikkelen, og den handler jo om tenåringer. Jeg er ganske sikker på at tenåringer bruker Facebook på en annen måte enn oss i foreldregenerasjonen - jeg har lest og hørt en del om hvordan ungdom bruker FB (og andre sosiale medier), og det ligner ikke helt på det jeg og min omgangskrets gjør.
![]() |
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Perfekte" liv på sosiale medier
Ja, du har rett i det forsåvidt, når det gjelder akkurat denne artikkelen, som var den som tilfeldigvis ploppet opp i dag. Men dette er jo bare en av mange, og det har også vært veldig mye fokus på at også folk i vår livssituasjon framstiller livet sitt som perfekt, med perfekte barn, perfekt mann, perfekt innredet hus med nybakte, perfekte boller og cupcakes, trenignsturer og toppturer etc. Så jeg tenkte egentlig mest på "presset" blant småbarnsmødre og familiefolk som oss selv. Det er disse perfekte, skrytete småbarnsmødrene jeg ser ut til å mangle i min vennekrets.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
Jupp. Mine tenåringskontakter (
![]() |
#4 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Hæ?? Leste da akkurat at han holdt henne i hånda under hasteoperasjon (på forsiden av et sladreblad). Hvor kan jeg lese mer om ryktene? *vil være hysterisk, øyner en fin mulighet*
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Helt enig! Slik negativ energi har jo potensiell samme smitteeffekt som det positive vi leser om, og jeg har egentlig nok med min egen klaging
My thoughts exactly |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|