Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-13, 22:13   #901
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Søta.

Gammel 26-11-13, 22:15   #902
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er kjempeglad for at jeg er kvalm for da går jo sikkert ting bra inni magen, men jeg er så sykt kvalm at jeg nesten må gråte og da klarer jeg nesten ikke tenke positivt og dessuten er jeg så kvalm og det må da finnes grenser for hvor kvalm man kan bli eller?

Jeg er kvalm!

Ikke nok med at man skal være kvalm, kollegaen min flirer og sier "jaja, du har jo valgt det sjøl!".

Gammel 26-11-13, 22:57   #903
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg er kjempeglad for at jeg er kvalm for da går jo sikkert ting bra inni magen, men jeg er så sykt kvalm at jeg nesten må gråte og da klarer jeg nesten ikke tenke positivt og dessuten er jeg så kvalm og det må da finnes grenser for hvor kvalm man kan bli eller?

Jeg er kvalm!

Jeg og. Kan det aldri gi seg lizm???

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ikke nok med at man skal være kvalm, kollegaen min flirer og sier "jaja, du har jo valgt det sjøl!".

Det sier mine og! Ignoranter!

Gammel 26-11-13, 23:00   #904
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg og. Kan det aldri gi seg lizm???

Det sier mine og! Ignoranter!

Det hjalp ikke å vifte med sjukemelding med "hyperemesis" på en gang. Null sympati å spore.

Gammel 26-11-13, 23:10   #905
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det hjalp ikke å vifte med sjukemelding med "hyperemesis" på en gang. Null sympati å spore.

JEG føler med deg!

Gammel 26-11-13, 23:13   #906
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Og jeg!!
Hyperemesis er fryktelig.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 08:16   #907
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke hyperemesis er et I-landsproblem, det er jo helt grusomt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 08:41   #908
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte jammen meg på jobb i dag igjen! Også jeg som bare vil være hjemme og strikke julegaver og kose meg. Hver dag må jeg hit! Og sånn har det vært i hele år.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 08:46   #909
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg måtte jammen meg på jobb i dag igjen! Også jeg som bare vil være hjemme og strikke julegaver og kose meg. Hver dag må jeg hit! Og sånn har det vært i hele år.

Sånn føler jeg det litt om dagen også. Må jeg jobbe i dag òg?! Det var da f... til mas, da!

Gammel 27-11-13, 08:49   #910
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes ikke hyperemesis er et I-landsproblem, det er jo helt grusomt.

Egentlig er jeg jo enig, det var mest at kollegaen min lo av meg som var i-landsproblemet. (Og så er jeg - tross diagnosen - ikke sååå dårlig nå, jeg holder på det meste. Har vært verre.)

Gammel 27-11-13, 08:54   #911
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Denne er jeg med på. Det er regn og fælt ute og jeg har lyst til å være hjemme og strikke og pakke gaver og bake. Jeg må jobbe helt frem til 20. desember og har bare to uker med juleferie.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 09:23   #912
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må jobbe 3 dager i romjulen, inkludert Nyttårsaften!

Gammel 27-11-13, 11:54   #913
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har så mye ved.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 12:15   #914
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi har så mye ved.

Jeg har det ultimate i-landsproblem, dessverre. Jeg spiser så mye og så mye crap for tiden at jeg er blitt feit.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 12:41   #915
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Sånn føler jeg det litt om dagen også. Må jeg jobbe i dag òg?! Det var da f... til mas, da!

Helt med her
Skal ikke i permisjon før om over 3 måneder, men er mentalt borte vekk fra jobb...

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 12:52   #916
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sur. Derfor kjøpte jeg en marsipangris med sjokolade, bortsett fra at jeg nå ser at det er en vanlig marsipangris, uten sjokolade. Og det liker jeg ikke noe særlig

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 12:53   #917
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ei i klassen som elsker sin egen stemme. Og hun jabber og jabber, og tror hun er så jævli interessant. Det er hun altså ikke..

Gammel 27-11-13, 13:25   #918
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Angoraull?

Sjølv om det er ein morosam tråd trur eg kanskje ikkje eg hadde sutra for mykje over å få ull i augnene.

http://www.dyrebeskyttelsen.no/nyhet...t#.UpSsHcRLPVo

Nei, guri. Det er ikke noen ekte angoragenser. Det er bare et saant slags garn som haarer mye og hvor de tynne ullgreiene kommer i öynene mine. Faar jeg lov til aa syte videre naa?

liefje er ikke aktiv  
Gammel 27-11-13, 14:21   #919
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg benytte anledningen til å spørre et blondt spørsmål om angora: Er alle sånne "pusegensere" av angoraull? Står det alltid på lappen om det er det?

Gammel 27-11-13, 14:34   #920
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle pusegensere er ikke angoraull, og det pleier å være merket veldig bra om det er det. Det er min erfaring i hvertfall. De som selger slikt er gjerne stolt av produktet og ønsker å fronte det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.