Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Syns du at FrP er et rasistisk parti?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Syns du at FrP er et rasistisk parti?
Ja! 83 40,69%
På grensen 78 38,24%
Nei 41 20,10%
Mener ikke noe 2 0,98%
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-13, 22:33   #25
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syns du at FrP er et rasistisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hvis jeg var hårsår nå så skulle jeg kanskje tenkt at det du sier betyr at du mener at det er mindre verd å være adoptert enn å være egenfødt, siden det irritert deg at noen tror det. Men jeg ver jo at det ikke er det du mener. Eller rettere sagt, jeg velger å tro at du ikke mener det. Og sparer meg å hisse meg opp.

Mange tror jeg har en mørk mann når de ser minstemann. Det er helt ok for meg. Mange ser lenge på meg og kjærsten når vi er ute med våre fire brune barn, all den tid vi begge er blonde og blåøyd. De tenker nok adopsjon, for å si det sånn. Jeg måtte, på tegnspråk mer eller mindre, forklare ei russisk dame hvordan det kunne ha seg at vi hadde disse fire barna. Jeg forstår jo folk lurer.

Vet du det du hinter til her i første paragraf er faen meg så hinsides lavmål at jeg ikke gidder med. Du får velge å tro akkurat hva du vil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.