Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Det hoper seg opp med rene klær

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-13, 18:02   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det hoper seg opp med rene klær

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss. Jeg sorterer 90 grader, 60 lys og mørk, ofte også 90 lys og mørk. Pg 40 lys og mørk, og så ull. Lys og mørk. Og egen finvask for svært skjøre plagg.

Vi tar også av sengetøy lørdag morgen, vasker, tromler og legger på det samme om kvelden. Sparer masse brettearbeid og klarer oss med ett sett sengetøy hver. (Vi har flere da, men bruker bare ett.)

Samme med håndklær. Ett badehåndkle pr person. Henger på håndkletørker, så det er alltid tørt. Vaskes etter behov, henges direkte på stanga igjen. Unntak fra dette er gym- og svømmehåndklær, og DE er det mange av!

Mannen har kun én sort sokker. Vi andre har flere, men vi bruker dem om hverandre, for alle tre har str 37-39.

Vi er som søstre!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 18:10   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Vi er som søstre!

Men alvorlig talt, Daisy, jeg trodde du var en smule mer sjuskete enn meg. Eller var det Rose jeg tenkte på? Hun er sjuske, hun! Så får det heller være at Richard blir gal av sorteringen og vaskingen min.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 18:20   #3
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en kommode med skuffer og hjul fra Jysk, den funker flott til skittentøy. Jeg har aldri lagt våte klær i, de henges opp på dusjen til tørk først.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.