Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ferdig kalender til 11-åring - hvor?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-13, 14:52   #21
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?

Og dette er første gang på 6 år at jeg prøver meg på pakkekalender igjen.

Gammel 14-11-13, 14:54   #22
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Ja, ferdige papirposer fra Nille eller Europris er veldig greit til innpakkinga, i hvert fall.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 15:16   #23
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Forskerkalender fra forskerfabrikken. De har med 12 eller 24 pakker. 12 gaver koster 540,- og 24 gaver 940,-
http://shop.forskerfabrikken.no/prod...013-24-gaver-2

Jeg sakser fra teksten "nøye utvalgt og ferdig innpakket".

Den tror jeg at jeg skal prøve. Og dele de 24 pakkene på ungene.

Gammel 14-11-13, 15:18   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nå bestil kalender med 12 pakker fra forskerfabrikken - resten blir litt rosa-stæsj - hun liker begge deler.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 15:21   #25
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på 12 fra forskerfabrikken og å dele en bodyshopkalender mellom henne og lillesøsteren min.

Gammel 14-11-13, 15:47   #26
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte fra forskerfabrikken for et par år siden, og det var bra kvalitet på det man fikk. Men noen av tingene krever enten litt selvgående barn (noe jeg tror du har) eller en veldig involvert forelder (som heldigvis mannen var). Storebror har brukt flere av tingene han fikk mange ganger. Merk at noen av pakkene er "bare" instruksjoner for hvordan man gjør et eksperiment, men det er ganske festlig, altså.

Vi fant frem flere av tingene igjen nå i høst etter at Nrk viste serien Barn ingen adgang, og både stor og liten fikk gode ideer til eksperiment. (Det skal sies at mannen er utdannet kjemiker, og dermed er barnlig begeistret over å få gjøre eksperiment. Vi har blant annet kjørt mentos i brusflaske-trikset til stor jubel.)

Gammel 14-11-13, 15:50   #27
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Det høres lovende ut, Adrienne. Både mannen og jeg er nok mer enn villige til å hjelpe til med forskerkalender. Kanskje ungene slipper til litt også.

Gammel 14-11-13, 15:54   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har rotasjonspakkekalender for hele familien i år. Seks pakker til MEG!

Sånn har vi hatt i flere år. Men ikke i fjor og i år. For all del, det var veldig kjekt, og jeg tror ungene har godt av å dele også med mor og far. Problemet var mer at de tingene jeg fikk ikke akkurat kom i kategorien "småting". Jeg fikk DVD-er, kinobilletter, parfyme og slike ting. Og ungene ble avspist med slikkepinner og klistremerker. Jeg har funnet ut at gavene får vente til julaften fra nå av.

Harriet: Den som Skilp linker til ser ut til å være en kalender hvor du selv må pakke inn tingene. Bare sånn at du vet om det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 16:03   #29
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har rotasjonspakkekalender for hele familien i år. Seks pakker til MEG!

Åh, det vil jeg også ha.
Synd det ikke går hjem hos de andre.

Gammel 14-11-13, 16:59   #30
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg henger her for litt tips..

Gammel 15-11-13, 10:22   #31
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt den store fra forskerfabrikken. Håper det går litt bedre med den en med Schane. Vi har spart noen av den til å år.

Gammel 15-11-13, 20:38   #32
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Takk for tips. Har nå bestilt 12 pakker fra forskerfabrikken til 10-åringen. Tror det slår an siden han elsket forskerfabrikkens sommerskolen sist sommer.

Gammel 16-11-13, 16:16   #33
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Svinger du innom Bodyshop, så kan du få med deg en oversikt over hva de ulike lukene inneholder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.