|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Ja, ferdige papirposer fra Nille eller Europris er veldig greit til innpakkinga, i hvert fall. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
snur
|
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?
Den tror jeg at jeg skal prøve. Og dele de 24 pakkene på ungene.
|
|
|
#24 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Jeg har nå bestil kalender med 12 pakker fra forskerfabrikken - resten blir litt rosa-stæsj - hun liker begge deler.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Epikur
|
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Jeg lurer på 12 fra forskerfabrikken og å dele en bodyshopkalender mellom henne og lillesøsteren min.
|
|
|
#26 |
|
Hertuginne
|
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Vi kjøpte fra forskerfabrikken for et par år siden, og det var bra kvalitet på det man fikk. Men noen av tingene krever enten litt selvgående barn (noe jeg tror du har) eller en veldig involvert forelder (som heldigvis mannen var). Storebror har brukt flere av tingene han fikk mange ganger. Merk at noen av pakkene er "bare" instruksjoner for hvordan man gjør et eksperiment, men det er ganske festlig, altså.
|
|
|
#27 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Det høres lovende ut, Adrienne.
|
|
|
#28 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sånn har vi hatt i flere år. Men ikke i fjor og i år. For all del, det var veldig kjekt, og jeg tror ungene har godt av å dele også med mor og far. Problemet var mer at de tingene jeg fikk ikke akkurat kom i kategorien "småting". Jeg fikk DVD-er, kinobilletter, parfyme og slike ting. Og ungene ble avspist med slikkepinner og klistremerker. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Permakulturell
|
Åh, det vil jeg også ha.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Tror jeg henger her for litt tips..
|
|
|
#31 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Jeg har bestilt den store fra forskerfabrikken. Håper det går litt bedre med den en med Schane. Vi har spart noen av den til å år.
|
|
|
#32 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Takk for tips. Har nå bestilt 12 pakker fra forskerfabrikken til 10-åringen. Tror det slår an siden han elsket forskerfabrikkens sommerskolen sist sommer.
|
|
|
#33 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Ferdig kalender til 11-åring - hvor?Svinger du innom Bodyshop, så kan du få med deg en oversikt over hva de ulike lukene inneholder.
|
![]() |
|
|