|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Wow, trøtt! Jeg tenkte å være ute i god tid i år med innpakking, men det blir ikke før dåpen er overstått den 23. november. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Eg kjøpte dei fire første på apoteket, tre med hårstasj på hm og resten på Nille. Er ferdig, faktisk.
|
|
|
|
#65 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Da er jeg rimelig ferdig med de tre yngste, men sliter med Skatten på 11. Tar gjerne imot tips der!
|
|
|
#66 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!9 og 11 åringen får: |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Ah, jeg hadde sånn flaks. Jeg bor jo på en liten plass uten nille og sånne butikker, så et år så kjøpte jeg kalender på mix, hun som drev den annonserte med ferdigpakkede kalendere, man sa en pris også fikk man gaver ferdig pakket inn. Tidligere i år gikk mix konkurs, og jeg har gruet meg til hele kalenderen. Men så har den flotte dama begynt å jobbe en annen plass og annonserte at de fortsetter tradisjonen, og vips så er jeg ferdig med begge kalenderne. Blir litt godterier og litt småleker.
|
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!
Flax lodd
|
|
|
#70 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Noen som vet hvor man får kjøpt sånn maling til å bruke i badekaret? På nett?
|
|
|
#72 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Husker du hvilken kjede? De har så ulikt utvalg...
|
|
|
#74 |
|
Eklektisk
|
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Tannkrem Sist redigert av Tangerine : 07-11-13 kl 13:59. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Crazy Cat Lady
|
Har kjøpt på Vita.
|
|
|
|
#76 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Så i ukens reklameavis fra Coop Obs! at de har LED-reflekser og små LED-lommelykter som jeg tenkte å supplere med i kalendergavene. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
flisespikker
|
Poden (som fyller 11 om et par uker) foreslo selv Pokémon-kort som egnet kalendergave. Selv har jeg greid å komme på sjokolade og billetter til Hobbiten på kino. Hvis du har funnet på mer, tar jeg også gjerne mot tips.
|
|
|
#78 |
|
kamerat
|
Jeg har gått amok i Doctor Who-legominifigurer på eBay. :surprise: Og så har jeg kjøpt Percy Jacksons Anaklusmos på Etsy.
|
|
|
#79 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pakkekalendertips - la oss hjelpe hverandre!Noen som vet hvor man får tak i hårkritt? LilleVenn foreslo dette til kalenderen. |
|
|
|
![]() |
|
|