|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.
Jeg så den og ble helt
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gikk for i og så den og. Koster den så mye? Hva inneholder den?
|
|
|
#23 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og det er sikkert ikke en eneste sjokolade i den.
|
|
|
#24 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeNå ble jeg inspiret. Jeg kjenner både en og tre som ville blitt veldig glade for noe sånt.
|
|
|
#25 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeBruker å lage kalender til mammaen min. Har gått litt tom for nye ideer, de fleste som er nevnt her har jeg brukt årene før. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeInspirert av denne tråden lurer jeg på om jeg skal lage kalender til mammaen og pappaen min. Det tror jeg de hadde blitt veldig glade for.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#30 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeIngen innspill, men er imponert over så mange fine tips! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeSøstera mi og jeg har pleid å lage til hverandre, det er veldig koselig! Tror hun må få i år og, må bare prøve å holde prisen nede. Kjekt med tips! (Ikke lese her, Ninni.
|
|
|
|
#32 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeÅh.
|
|
|
|
|
#34 |
|
This is normal!
|
Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe
Ja, er det ikke flott? Alle burde være snille med noen!
|
|
|
|
#36 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kalendergave til venninne. Hilfe.Hva med et par Flax-lodd?
|
|
|
#37 |
|
Epikur
|
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeJegble inspirert selv og har kjøpt et par sjokoladekalendre fra Lindt på Amazon.co.uk til noen gode venninner som fortjener en oppmuntring.
|
|
|
#39 |
|
Live and let live
|
Sv: Kalendergave til venninne. HilfeJeg har tidligere kjøpt 24 konfektbiter i konfektbutikk som jeg pakket inn en og en av, i forskjellig papir og bånd. Det ble veldig stilig.
|
![]() |
|
|