Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-13, 17:20   #61
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg får beskjed om at de ikke kan "find a service that will deliver to the address above"??? Fikk du bestilt?

Nå var jeg inne og så og da står det på International Deliveries:

Sitat:

International Deliveries
If you’re ordering for yourself or for a special someone outside of the UK, our delivery time will take up to 10 working days and unfortunatley we can’t guarantee delivery on specific dates. Unfortunately we cannot deliver alcohol, ceramics or flowers overseas.
Our products might be delicious but they’re also perishable. We have no control over the temperature or conditions of your order in transit, so cannot accept responsibility for melted/damaged products.

Gammel 02-11-13, 17:25   #62
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg prøvde å bestille nå (dvs at jeg gikk helt til betalingssiden, for jeg har ikke råd til å bestille ) og det gikk helt fint det.

Gammel 02-11-13, 18:03   #63
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finne eg Babor-kalenderen nokon plass i Oslo Sentrum?

Gammel 02-11-13, 20:35   #64
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarte det etterhvert, vet ikke helt hvorfor det ikke gikk til å begynne med.
Jeg endte uansett med å droppe å bestille.

Gammel 02-11-13, 23:43   #65
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så lakriskalenderen i en helsekostbutikk.

Gammel 02-11-13, 23:45   #66
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg så lakriskalenderen i en helsekostbutikk.

Helt presist Life på Coloseum i Oslo, 299,-.

Gammel 02-11-13, 23:49   #67
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt meg Lindt-kalender. Det er FP sin feil.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 23:55   #68
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte lakridskalenderen i dag, takk for tipset om Sjokoladebutikken, Pingis.

Gammel 03-11-13, 05:04   #69
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Thornton's Viennese Truffles er virkelig himmelsk sjokolade. Ville gjerne hatt en kalender full av dem Men har alltid blitt litt småsjokkert over portoen de opererer med på hjemmesiden, så har heller da sørget for å få et lager når venner og kjente er i London.

Gammel 03-11-13, 11:54   #70
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Thornton's Viennese Truffles er virkelig himmelsk sjokolade. Ville gjerne hatt en kalender full av dem Men har alltid blitt litt småsjokkert over portoen de opererer med på hjemmesiden, så har heller da sørget for å få et lager når venner og kjente er i London.

Bestilte mine fra Amazon og gleder meg nå litt ekstra til adventstiden!

Gammel 03-11-13, 21:42   #71
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg kjøpte lakridskalenderen i dag, takk for tipset om Sjokoladebutikken, Pingis.

Hvor da?

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 21:45   #72
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

CC Vest ligger ved Lysaker.

Litt langt unna meg det

Gammel 03-11-13, 21:49   #73
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Hvor da?

Sjokoladebutikken ligger i Thomas Angells gate.

Gammel 03-11-13, 21:52   #74
Michelle
X First Lady

Standard

Re: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Takk
Så denne butikken inne på FB

Gammel 03-11-13, 22:23   #75
Michelle
X First Lady

Standard

Re: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Skrev mld til butkken og de skal legge av en lakriskalender til meg

Gammel 03-11-13, 22:36   #76
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Bestilte mine fra Amazon og gleder meg nå litt ekstra til adventstiden!

Å, så bra! Jeg har ikke klart å bestille type mat/godteri fra Amazon før (får bare beskjed om at det ikke går til Norge), men da vet jeg du har fått det til - så hvis ikke jeg får kjøpt inn på andre måter så tester jeg også ut Amazon

Gammel 03-11-13, 23:21   #77
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt denne neglelakkalenderen.
http://www.coverbrands.no/mini-mani-...ekalender-2013

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 22:49   #78
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Boots har en med te.

Gammel 11-11-13, 23:00   #79
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Helt presist Life på Coloseum i Oslo, 299,-.

Blæh! Jeg kjøpte den til 399 på en helsekostbutikk i Akersgata. At jeg ikke sjekket her på FP først. Men da jeg først så den, så kunne jeg ikke la være å kjøpe.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-13, 00:11   #80
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg og mannen skal dele denne.
Truffles for two

(Mon tro hvorfor alle trøflene er formet som pupper? )

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.