Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er dette en aktuell kriseløsning? (bilsikring)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-13, 10:45   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette en aktuell kriseløsning? (bilsikring)

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Den kunne jeg ha brukt på kort strekning med lav fartsgrense for store nok barn, type storebror på 7. Lillesøster på 4 får ikke sitte på pute uansett om strekningen er kort.

Nei, så små barn som 4 år har jeg ikke. Om jeg skulle hatt med et så lite barn hadde jeg selvsagt plassert mine egne store barn på pute, og 4-åringen i beltestol.

Først og fremst er det vel snakk om til åtteåringen og hennes venner (jeg blir forresten overrasket over hvor mange av hennes venner, også dem som er lavere enn henne, som blir forbauset og litt snurt når de må sitte i beltestol i vår bil, og sier at de aldri bruker det hjemme). Men også til seksåringene en sjelden gang.

Sist redigert av My : 11-11-13 kl 12:48.
My er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.