Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julaftendilemma

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-13, 21:36   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julaftendilemma

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hva mener mannen din da, Taien? Det må da være opp til han å sette krav til foreldrene sine? Han må da ordne det der?

Det mener jeg også. Men jeg har jo registrert at en hel del menn jeg kjenner ikke snakker med foreldrene sine om noe som helst, og ihvertfall ikke noe som kan involvere en konflikt.

Jeg synes ikke du skal invitere til 17.30, Taien. Inviter til 18 når det er slik dere liker det. Eller gjerne 19 også, dersom dere liker det også. Men jeg tror dessverre ikke du kommer utenom (dersom mannen din ikke tar den samtalen) å være krystallklar på hvordan dere vil ha det. Du trenger ikke være sur eller ufin for å være bestemt på det, bare si at "vi har erfart at det lett blir sånn og sånn, men for oss er det viktig å blablabla."

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.