|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?
Det er derfor vi har slippers.
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså. Han har Eccosandaler. Men han bruker det ikke. Det jeg beskrev over her er et problem for meg fordi: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Crocs er helt uaktuelt å kjøpe med mindre barnet mitt hadde hatt et dypt og inderlig ønske og argumentert godt for det. Heldigvis har ikke det skjedd så langt, jeg kjenner en slags mild depresjonsfølelse hver gang jeg ser de skoene (for å sette det litt på spissen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
Det var bare forståelse i det jeg skrev. Her er det aller viktigste at inneskoene går av og på i en fart, og alt annet enn slippes har ført til ekle, skitne sokker og kalde og til og med våte føtter. Slippers ble valgt av barnet selv og er det eneste til nå som har blitt brukt hver dag.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada, jeg skjønte det, og det jeg skrev var et generelt hjertesukk. Så det var i grunnen dumt av meg å sitere deg. Jeg vil heller at han skal bruke både crocs og slippers framfor å gå på sokkelesten, for nå er jeg lei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|