|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Et par sko fra HM. Ikke helst slik, litt lettere variant:
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Lillevinkel har disse i 37,5:
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Storebror har borrelåsjoggesko. De står pent til pynt på plassen hans mens han tryner i trappa fordi den er så glatt.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Slippers vil jeg ikke at han skal ha, jeg tror ikke det er veldig bra fottøy for hans føtter. Han har ekstremt smale føtter, og de kommer til å falle av.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Min har et par crocsaktige saker som badesko i svømmehallen, men som innesko fungerer de dårlig. De blir elektriske, støvete og sitter ekstremt dårlig på foten hans, så det er ikke aktuelle her. Ikke syns jeg de er pene heller.
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Han hadde med innesko i førsteklassen, han brukte dem aldri, så nå gidder jeg ikke mere. Han får heller bli våt dersom det blir brannøvelse og ikke får på seg sko. Brannalarmen ble utløst her forleden, og da rakk han ta på både sko, jakke og lue.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Her bruker de ingenting, kun sokker. Det er veldig få som bruker innesko, vil tippe et par stykker i hver klasse bare. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Hyacinth: jeg var jævlig cocky der, beklager!
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Dette har jeg observert hos åtteåringen her i huset også.
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Neida, det synes jeg virkelig ikke! Jeg følte bare for å forklare hva jeg mente. Men hvis du føler for å beklage, så er det selvsagt helt greit. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Begge mine unger går ute uten sko også. Og det på tross av at jeg gjentatte ganger har informert om at det IKKE ER LOV.
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Jeg lurer på hvor langt jeg kan gå for å tvinge guttungen til å bruke innesko i vinter. Jeg bare HATER at skoene alltid er skitne og våte inni. Jeg har forlangt at han bruker slippers i dusjen i svømmingen, noe han var helt med på. Tilsynelatende. Fordi vi i vår og sommer brukte 4000 kroner på å fryse bort 18 fotvorter. (Og han hylte! Det er VONDT!) Han så helt klart poenget mitt, men i går innrømmet han at han aldri bruker dem. Jeg ble forbannet og sa at han måtte betale selv hvis han fikk flere fotvorter, men det ser ikke ut til å ha noen effekt på ham. Det er den samme ungen som ikke gidder å tørke seg bak når han har vært på do (annen tråd) og som spiste så mye godteri på Halloween at han kastet opp, og som NÅR han kastet opp mente at det VAR verdt det, fordi "det er jo bare en gang i året!" |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Borte
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva bruker fjerdeklassingene som IKKE har crocs som innesko?Det får han sikkert glede av som voksen.
|
![]() |
|
|