Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ny fordomstråd - landsdeler!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 12:36   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny fordomstråd - landsdeler!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja! Varmegradene! Dette høres akkurat ut som min familie. Og det er jo aldri dårlig vær i Ålesund! De passer på å ringe når de har bra vær og det regner østpå, slik at de kan fortelle at hos dem, der er det jo alltid strålende. Og det regner jo hver gang de er i Oslo.

Pappa flyttet derifra når han skjønte at hvis han ble boende kom mammaen hans til å komme på besøk hver eneste dag, og bli sittende i mange timer og skravle.

Nei nei, det er i Oslo det er dårlig vær. Alltid! Det er spesielt en tante som bestandig fremholder at det regner når de er i Oslo. Hver gang!

Dette, samt evinnelig sofatrykking i nærmere 30 grader, kun avbrutt av hyppige måltider, kan jeg fint leve med. (Spesielt etter å ha vært ute og luftet meg under en klar stjernehimmel, mellom høye fjell. )

Gnålet om hvor fælt det er å bo i Oslo, gjør meg derimot paddesur. At man ikke kan la barn vokse opp der osv... For en drøy ting å si til en som har vokst opp i Oslo, og fremdeles bor der, med barn og det hele. Selv kunne jeg ikke tenke meg å bo på Sunnmøre, men det ser jeg ingen grunn til å flagge overfor dem som bor der.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:23.