|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Økonomi-konferansehotellSånn innenfor 3-4 timers reise fra Oslo? Finnes det?
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Økonomi-konferansehotellHva er budsjettet da? Hvor langt ned i pris må dere pr rom pr døgn?
|
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Økonomi-konferansehotellHvis dere deler rom to og to, så kommer dere jo langt med det budsjettet da.
|
|
|
|
#5 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Økonomi-konferansehotellKleivstua Sundvollen har hotellrom og hytter for flere. Maten er god, det er mange små møterom, og det er flotte forhold for å være utendørs mellom arbeid og middag. De tilbyr aktiviteter også. Lite sted, ikke plass til mer enn 100.
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Økonomi-konferansehotellJeg anbefaler å dra over grensen. Vi pleide å ta turen til området rundt Strømstad da jeg hadde trangt budsjett og behov for rimelige konferanselokaler med overnatting.
|
![]() |
|
|