Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ditt daglige brød

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-13, 23:30   #11
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt daglige brød

Æsj, så sunne alle er da, og så må jeg komme og tilstå...

Vi kjøper ofte billigste kneipen på Rema. Hamstrer, skjærer opp i butikken, og fryser. Det går minst ett brød om dagen. Jeg kjøper også andre brød av og til, og barnas favoritt er et havrebrød som kjøpes på Rema, og som er veldig grovt i følge brødskalaen. Men dette er dyrt. Litt for dyrt til at det kan være hverdagsbrødet vårt.

Selv elsket jeg brød da jeg var yngre, men nå er jeg rimelig brødlei, og spiser det sjeldent. Jeg liker både grove og fine brød, men de gangene jeg spiser brød nå er nok oftest brødet fint.

Jeg skulle ønske jeg fikk begynt å bake, men jeg har ikke alltid vært heldig med hjemmebakt brød, og det er litt kjedelig å legge mye jobb i det og så liker ungene det ikke, brødet faller fra hverandre, det smaker gjær, eller hva som nå går galt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.