|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Jeg er nesten mest bekymret for dete utsagnet, mht hans egnethet for å i det hele tatt være stortingsrepresentant:
|
|
|
|
|
|
#282 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?
Øh, alle snakker vel dialekt med mindre de snakker direkte fra en eller annen ordbok? Jeg irettesetter hvem som helst som påstår jeg ikke har dialekt. Bokmål er riktignok skriftspråket mitt, men jeg snakker nærmere østkantdialekt. Da blir det bannan, avvisa, tommat, hakke no pappir osv. Jeg er også snurt. |
|
|
|
|
|
#284 |
|
~~~~~~~
|
Samme avis som ble hengt ut her og har gitt litt inspirasjon til gjengen i Torsdag kveld fra Nydalen. (Kilde: youtube.com) Slottsparken har vært (er det fremdeles?) et "fryktet" område siden jeg var liten. Man gikk IKKE alene igjennom slottsparken om kvelden! Ellers signerer jeg Maverick.
|
|
|
#288 |
|
|
Man skulle jo tro at en bygdegutt som trengte ro og stillhet hadde hatt det bedre på Linderud enn rett ved Bogstadveien, lissom. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Mannen er dust. Han vet bedre, men spiller på fordommer.
|
|
|
#291 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Gullkorn fra samme mann:
Tipper velgerne hans er fornøyd med det. Tror ikke han sto langt oppe på lista over mulige statsårder fra FrP...
|
|
|
#293 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Tror ikke det, de er jo valgt av folket til å gjøre en jobb på stortinget. Men man kan tydligvis sutre hvis man ikke får jobbe med det man ønsker mest. Jeg har aldri hørt noen gjøre det før, men denne sjarmklumpen grep muligheten.
|
|
|
#294 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Ja, det er jo litt nederlag å få en komite man ikke liker, fordi det faktisk er en nedvurdering - fra ens egen stortingsgruppe - om hva man er god til, og at det gjerne ikke er det en selv syns er god til. Så derfor pleier de jo alltid å smile stort og stivt og legge ut om hvor spennende det er å få jobbe med et nytt og VELDIG viktig og interessant felt.
|
|
|
#295 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Litt usikker på om du mener velge seg komite eller ikke ta imot plassen som stortingsrepresentant.
|
|
|
|
#296 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Ikke ta plassen som stortingsrepresentant, ja.
|
|
|
#297 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Den gjøken burde vært plassert i en av de rolige utkant østbydelene som Ammerud eller Stovner, nær marka og natur som han er vant til. Han kunne fått en sokkeleilighet i en villa, så han er sikret å ikke dele en blokk med mange andre. Men selvfølgelig, da måtte han tatt tog eller t-bane som tusenvis av andre må gjøre til jobb hver dag.
|
|
|
#299 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Nå er han så misforstått...
|
![]() |
|
|