Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva prioriterer man bort ved dårlig råd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-13, 09:50   #10
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva prioriterer man bort ved dårlig råd?

Vi hadde under halve inntekten vi har nå da vi kjøpte hus. At vi i det hele tatt turde den gangen skyldes jo at vi visste at den lave inntekten var en forbigående fase. Men jeg tror likevel at vi ville klart å beholde huset med halv inntekt. Vi ville bare stoppet all planlagt oppussing. Vi har gjort det som må gjøres. Det vi gjør nå er ting vi gjør fordi vi har lyst og som vi kan utsette.

Vi ville solgt bilen. Den er en luksus, vi bor sånn til at vi kunne klart oss med bilringen.

Jeg ville kjøpt mindre klær og jentene ville ikke lenger fått de unødvendige, men hyggelige klesplaggene.

I hovedsak ville jeg måtte kutte på alle små innkjøp som er hyggelige, men unødvendige. Jeg tenkte på dette i går. Jeg var innom Body Shop og kjøpte en håndkrem til å ha på kontoret. Den var på salg, men kostet likevel 100 kroner. Det er sånn jeg ikke ville gjort for noen år siden. Da ville jeg hatt noe enklere fra matbutikken.

Jeg vet at vi kan klare oss på mye mindre enn det vi har i dag. Jeg håper at vi slipper det igjen. Jeg synes at det er vidunderlig å ha et økonomisk overskudd å gå på.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.