Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-13, 22:15   #21
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekalender til voksne - finnes det noen fine?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Babor hørtes snasent ut ja! Hvor kjøper man herligheten, og hva koster den?

Den kan ihvertfall kjøpes i enkelte hudpleiesalonger, kalenderen i fjor kostet 600 kroner. Dyrt og inmari deilig.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:18   #22
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg fikk en 80+ euros forsendelse fra Lindt, i dag faktisk, og betalte 166 kroner for å hente den ut. Det er jo ikke allverden. Portoen var det samme om jeg hadde hatt en eller fire kalendere.

Betalte du ikke fortollingsgebyr da? For vanligvis må man jo betale endel i tillegg til momsen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:21   #23
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg skal ha sjokoladekalender.

Hvor kjøper du?

Gammel 22-10-13, 22:22   #24
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Vel, jeg liker alltid jåleri og årets variant er superjåledeilig; kalender med 24 stk små søte neglelakker! Merket er Ciaté, Drømmemannen kjøpte den til meg i USA, den finnes kanskje her etterhvert også?
Tidligere har jeg hatt hudpleiekalender fra Babor, kvaliteten er knall, du gir huden din 24 dagers ekstra god pleie.

Ja, i fjor fantes det en slik neglelakk kalender på Kvadrat i alle fall.

Gammel 22-10-13, 22:46   #25
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Flaxkalender? Det får holde.
Selv om det høres digg ut med kalender fra Babor da. Fås den på Glasmagasinet, Steen&Strøm evt Kicks eller må man på hudpleiesalonger?

Gammel 22-10-13, 22:50   #26
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har bestilt sjokoladekalender fra Lindt & Sprüngli. http://www.lindt.de/noswf/ger/produk...ventskalender/

Lindt! Du bestiller fra den tyske nettbutikken, altså? Interessant! Vi var i Berlin i høstferien, og i matavdelingen på KaDeWe fant jeg denne:

Dessverre var jeg disiplinert nok til å ikke sprette den før vi var hjemme igjen. Dessverre fordi denne sjokoladen er det aller, aller beste jeg har smakt på sjokoladefronten. Jeg burde kjøpt med en kilo! Det har aldri falt meg inn å bestille sjololade på nett, selv om jeg er litt av en netthandelrev, men nå øyner jeg håp om å få tak i mer.

Jeg kjøpte forresten denne adventskalenderen på Illum i København for noen år siden:

Michelsen Chokolade er grei nok, og ikke mer, men kalenderen er så fin, og etterfylles hvert år med det vi foretrekker.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:58   #27
millact

Standard

Xian: Kan du huske når på året du kjøpte den på Illum? Mamma er i København nå. Kunne ønsket meg en. Jeg har lyst på en kalender i år.

Gammel 22-10-13, 23:04   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Selv om det høres digg ut med kalender fra Babor da. Fås den på Glasmagasinet, Steen&Strøm evt Kicks eller må man på hudpleiesalonger?

Du må på hudpleiesalonger. F eks Beths Beauty. Og vær tidlig ute.

Gammel 22-10-13, 23:17   #29
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den er i alle fall tilstrekkelig til å bli gyselig sur innen jul.

Gammel 22-10-13, 23:32   #30
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Xian: Kan du huske når på året du kjøpte den på Illum? Mamma er i København nå. Kunne ønsket meg en. Jeg har lyst på en kalender i år.

Faktisk så er det nøyaktig to år siden, millact! Sjekket på FB nå; det var i slutten av oktober. Den er veldig fin og blank og gild, og har - selv om den ikke er gammel i huset - allerede fått posisjon som En Av De Fineste Tingene Vi Henter Frem I Adventstiden.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:24   #31
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Betalte du ikke fortollingsgebyr da? For vanligvis må man jo betale endel i tillegg til momsen.

Nei. Det var det hele.

@Xian, det er veldig greit å bestille i nettbutikken. Jeg så den der da jeg var inne og handlet, men jeg var bare ute etter Champagnetrøfler og adventskalendere denne gangen, så jeg behersket meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:46   #32
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg litt lyst på.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 11:54   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nokon som veit kor eg kan bestille Babor sin julekalendar?

Gammel 23-10-13, 12:31   #34
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde Babor sin kalender i fjor og har akkurat ringt hudpleieren min og bedt henne holde av en til meg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 23:11   #35
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvor bor du?

På bygda - nærmeste by er Trondheim.

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 13:08   #36
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Pukka eller body shop høres fristende ut.

Sjokoladekalender og flaxkalender tror jeg blir vanskelig på

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 20:08   #37
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er noen fine sjokoladekalendere http://www.hotelchocolat.com/uk/shop...vent-calendars

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 22:19   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøper du?

I år kjøper jeg den nok i London, men i fjor kjøpte jeg den på www.veganlife.se, de har alt sånt snadder i melkefritt. Mmmm. De har ikke fått den inn enda ser jeg, men den kommer nok på plass i sortimentet i løpet av november tenker jeg. Pass på, de blir SYKT fort utsolgt for denne. Ville "likt" siden deres på FB, da får du oppdatering når de får den inn.

http://www.moofreechocolates.com/dai...t-calendar.php

Gammel 31-10-13, 11:58   #39
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kom over denne med fantastisk god lakris:

Gammel 31-10-13, 13:08   #40
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har jeg kjøpt, veobra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.